Sławko Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Ponieważ stałem się szczęśliwym posiadaczem tego modelu i nie udało mi się znaleźć na modelworku In-Boxa do niego postanowiłem uzupełnić zasoby forumowe Poniżej fotki zawartości pudełka. Model można wykonać w zwykłym "cywilnym" malowaniu lub w jednym z dwóch rasowych wyścigowych. Karoseria odlana prawidłowo bez nadlewek, zapadnięć i innych błędów na pierwszy rzut oka niewymagająca dużych nakładów pracy. Arkusz kalkomanii zawiera kilka detali mających zastąpić malowanie co może być sporym ułatwieniem przy budowie. Pasy jednak lepiej będzie wykonać we własnym zakresie. Elementy odlane dość czysto choć trafiają się nadlewki i niewielkie przesunięcia form. Nie powinny jednak sprawić większych problemów przy montażu znacznej części modelu. Wyjątkiem są elementy chromowane - tu te mankamenty dadzą o sobie znać. Elementy transparentne są krystalicznie przeźroczyste - wręcz idealne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Super Moderator Marcin Rogoza Posted March 17, 2010 Super Moderator Share Posted March 17, 2010 Elementy transparentne są krystalicznie przeźroczyste - wręcz idealne...czego zapewne nie można powiedzieć o "chromowanej" ramce Domyślam się, że pójdzie do jakiegoś kreta... ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławko Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 (edited) Elementy transparentne są krystalicznie przeźroczyste - wręcz idealne...czego zapewne nie można powiedzieć o "chromowanej" ramce Domyślam się, że pójdzie do jakiegoś kreta... ? Nad tym jeszcze się nie zastanawiałem ale obie ramki chromowane będą wymagały precyzyjnej obróbki mechanicznej i nowej warstwy chromu dobrej jakości. Nigdy jeszcze nie czyściłem chromu w krecie ale chyba trzeba będzie spróbować. Co do nowego pokrycia to w tej chwili jako najlepszy wybór przychodzi mi do głowy metalizer Alcalda. Edit: Chodziło mi oczywiście o metalizer firmy Alclad II - przepraszam za literówkę. Edited March 18, 2010 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wuen Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Revell nie przestaje mnie zadziwiać - niestety negatywnie. Opony bardziej pasują do ciężarówki niż do sportowego samochodu. Propozycja firmy Fujimi jest o wiele lepsza opony od takiego modelu: Oczywiście należy wziąć pod uwagę, że opony Fujimi wzorowane są na oponach z lat 60-tych XX w. natomiast opony, jakie są na fotkach, które można znaleźć w internecie to ich współczesny odpowiednik - podejrzewam, że 50-letnie opony raczej nie nadawałyby się do jazdy a jedynie do muzealnej prezentacji... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voseba Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Wuen nie chce Ci sie może inboxa zrobić? Bym był bardzo wdzięczny:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławko Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 Cóż ... moja wiedza o pojazdach cywilnych jest bardzo malutka. Opony od Fujimi rzeczywiście prezentują się lepiej. Revellowskie przy nich wyglądają dość topornie. Mam zatem kolejną kwestię do przemyślenia przed budową. Wielkie dzięki za cenne uwagi A swoją drogą to In-Box tego Ferrari w wykonaniu Fujimi byłby bardzo wskazany w celu porównawczym dla kolejnych zainteresowanych budową tego pięknego tworu motoryzacji włoskiej Pzdr, Sławko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wuen Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 In-box jest w weekendowych planach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławko Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 In-box jest w weekendowych planach. Dzięki w imieniu potencjalnych sklejaczy tego modelu i swoim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.