michi-232 Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 Witajcie postanowiłem też wystartować w konkursie. Wybrałem Nissana Silvię, ponieważ można go tuningować bez końca. zamierzam: -wstawić v8 bi-turbo -wybebeszyć wnętrze -jakiś body kit -felgi od lexusa is-350 fotki będą jutro jak wrócę z modelarni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekgksw3 Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 No to czekamy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kacpi1234 Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 Ja też czekam. Jak skończę mini to też biorę się za projekt TUNING. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michi-232 Posted June 18, 2010 Author Share Posted June 18, 2010 Oto obiecane fotki: Kasta Zaczęta komora silnika Turbina(plan się zmienił będą 4 turbiny ). rozcięty przedni zderzak zrobię go jak kupię polistyren Sory za foty, robione telefonem bo padły baterię od aparatu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekgksw3 Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Widzę że to już zupełny hardcore, quatro-turbo to już coś Twisted Evil Chociaż z tym silnikiem to chyba nie bardzo gaźników do każdego cylindra się już chyba raczej nie używa, a na pewno już nie w takiej formie, ja bym z niego zrezygnował, ale to twój projekt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabbit666 Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Czy to są turbosprężarki od trucków? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michi-232 Posted June 18, 2010 Author Share Posted June 18, 2010 Jakie gaźniki to będzie coś takiego: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michi-232 Posted June 18, 2010 Author Share Posted June 18, 2010 Czy to są turbosprężarki od trucków? Nie robione ręcznie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabbit666 Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Ale COŚ takiego to się do takiej małej sylwusi zmieści? A to chyba nie będzie silvia do driftu? Bo z v8 z 4 turbosprężarkami trudno by było coś stworzyć, oprócz 10 bączków na sekundę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekgksw3 Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Jakie gaźniki Question to będzie coś takiego: Oj chyba bez przeróbki maski się nie obejdzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michi-232 Posted June 19, 2010 Author Share Posted June 19, 2010 Jakie gaźniki Question to będzie coś takiego: Oj chyba bez przeróbki maski się nie obejdzie. No przeróbki będą albo w ogóle będzie bez maski, tak dla lepszego chłodzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michi-232 Posted June 19, 2010 Author Share Posted June 19, 2010 Ale COŚ takiego to się do takiej małej sylwusi zmieści? A to chyba nie będzie silvia do driftu? Bo z v8 z 4 turbosprężarkami trudno by było coś stworzyć, oprócz 10 bączków na sekundę To będzie driftowóz na 70%, muszę wymyślić jeszcze jakieś fajne malowanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabbit666 Posted June 19, 2010 Share Posted June 19, 2010 michi-232, jeśli to ma być driftowóz, to jakiś science-fiction, bo jakoś nie wyobrażam sobie, aby ktoś dał rade takim autem z taką mocą zadriftować. Żadnym specjalistą driftu nie jestem, ale chyba nie dało by rady pójść bokiem takim czymś Przy 4 turbo byłby taki nagły przypływ mocy, że nie dało by się go opanować Ja bym stawiał raczej na jakiś street, bo z tym silnikiem raczej nie nadaje się do driftu, a już pomijając ogromny docisk na przednia oś. Zawodnicy w polskim drifcie mają samochody o mocy około 350 km( podaję się na TVN Turbo ), a tu by było z 700. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michi-232 Posted June 19, 2010 Author Share Posted June 19, 2010 michi-232, jeśli to ma być driftowóz, to jakiś science-fiction, bo jakoś nie wyobrażam sobie, aby ktoś dał rade takim autem z taką mocą zadriftować. Żadnym specjalistą driftu nie jestem, ale chyba nie dało by rady pójść bokiem takim czymś Przy 4 turbo byłby taki nagły przypływ mocy, że nie dało by się go opanować Ja bym stawiał raczej na jakiś street, bo z tym silnikiem raczej nie nadaje się do driftu, a już pomijając ogromny docisk na przednia oś. Zawodnicy w polskim drifcie mają samochody o mocy około 350 km( podaję się na TVN Turbo ), a tu by było z 700. To nie jest zły pomysł z tym silnikiem tu masz suprę 1000 km http://www.youtube.com/watch?v=pdKheR8cg28&feature=related W drugim filmiku ładnie driftuje tylko okropnie ryczy silnik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzychu126 Posted June 19, 2010 Share Posted June 19, 2010 Zawodnicy w polskim drifcie mają samochody o mocy około 350 km( podaję się na TVN Turbo ), a tu by było z 700. Mają 350KM bo nie przerabiają tak wozów jak japońscy zawodnicy, oni mają nawet 650KM! No ale japońce to ślizgają się 160km/h nie to co nasi, a już nie wspomnę o drifcie w parach, japońce jadą na grubość lakieru od siebie a u nas jeden dwie długości auta za drugim... No ale nie o tym jest ten temat. Jak dla mnie S13 z V8 to co najmniej "dziwny" pomysł no ale życzę powodzenia i będę kibicował bo lubię JDMy Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabbit666 Posted June 19, 2010 Share Posted June 19, 2010 Ok, tak jak mówiłem, żaden ze mnie specjalista Ale tak jak Krzychu126 tez uważam, że V8 w Silvii to dość nietypowy pomysł, ale ten świat już nie takie rzeczy widział Zasiadam na widowni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michi-232 Posted June 19, 2010 Author Share Posted June 19, 2010 Taki malutki update: Dorobione rury z turbin do intercoolera(jeszcze będzie trochę szpachlowania) Jestem w 90% pewien że Silvia będzie bez maski. Jeszcze nigdy nie byłem tak zdenerwowany przy klejeniu modelu,robienie tych rurek zajęło 2 roboczogodziny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kacpi1234 Posted June 19, 2010 Share Posted June 19, 2010 Ładnie ci to idzie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fliper_nx Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Nie podoba mi się, zalatuje konkretną fikcją... Postaraj się o lepsze zdjęcia . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michi-232 Posted June 25, 2010 Author Share Posted June 25, 2010 Witajcie kolejny "updejt" Zrobiona decha rozdzielcza Zderzak Jeszcze do wykończenia szpachlą ( wycięte światło pod nim będzie filtr powietrza) Silnik (Zrezygnowałem z turbin ) Mam pytanie, Z czego zrobić filtr powietrza żeby się jako tako prezentował Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabbit666 Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Zrezygnowałeś z tych turbin i od razu lepiej Deska fajna, ale mam jedno ale - kierownica. Prezentuje się jakby była wyciągnięta z malucha, lepiej byłoby wstawić 3-ramienną kierownice Sparco, czy tam kogoś innego (Rajdowe zestawy Tamiyi). Widzę była dokładka do zderzaka (prześwitujący dół zderzaka)? Zegary piękne! Ale nie sportowe Ale to mogę wybaczyć - i tak ich za specjalnie nie będzie widać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekgksw3 Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 ale mam jedno ale - kierownica. Prezentuje się jakby była wyciągnięta z malucha, lepiej byłoby wstawić 3-ramienną kierownice Sparco, czy tam kogoś innego (Rajdowe zestawy Tamiyi). Powiększ sobie fotki , to jest sportowa kierownica tylko że dwuramienna, według mnie pasuje idealnie. A co do turbin to też się z tym zgadzam teraz dużo lepiej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabbit666 Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 przemekgksw3, ty nie myśl sobie, że ja nie oglądam zdjęć przed komentarzem Po prostu dużo takich kierownic widziałem tylko (i wyłącznie) w małych fiatach. Ze sportami to mi się zawsze trójramienne kierownice kojarzyły. Ale to tylko moje odczucia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michi-232 Posted June 27, 2010 Author Share Posted June 27, 2010 Witajcie wyszperałem jeszcze jedną kierownice. Która lepsza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekgksw3 Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Mi bardziej ta dwuramienna pasuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.