maciekw Napisano 8 Września 2010 Share Napisano 8 Września 2010 Warsztat Model zakończony jeszcze końcem marca/początkiem kwietnia. w tydzień, albo dwa po zakończeniu ZKM3. Niestety nie miałem czasu zrobić galerii :( Może w niedalekiej przyszłości porobię lepsze foty ;) Koniec marudzenia- zdjęcia: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychu126 Napisano 8 Września 2010 Share Napisano 8 Września 2010 Mi się bardzo podoba, nie wiem do czego mógłbym sie przyczepić. Bardzo ładny i czysto sklejony model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekw Napisano 11 Września 2010 Autor Share Napisano 11 Września 2010 Oj tam. Jest parę rzeczy, do których się można przyczepić. Sam nie jestem z paru detali zadowolony. Z tym, że w większości wymagałyby one poprawiania producenta (budowa od podstaw, blaszki), a ograniczyłem się do wymiany tarcz na większe... Do tego, jak się przyjrzysz dokładnie, to zauważysz parę moich niedociągnięć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuen Napisano 11 Września 2010 Share Napisano 11 Września 2010 Oj tam. Jest parę rzeczy, do których się można przyczepić. (...) jak się przyjrzysz dokładnie, to zauważysz parę moich niedociągnięć ;) Para to dwa - a ja znalazłem "ciut" więcej - w kolejności zdjęć: 1. flock na prawym boku osłony tunelu 2. poszarpane krawędzie uszczelek kloszy lamp przednich 3. nierówno pomalowany zamek pokrywy bagażnika 4. poszarpane krawędzie uszczelek i innych plastików kabiny 5. zaciek na pokrywie schowka w podłokietniku 6. chyba odwrotnie założone opony Poza tym - skoro zmieniałeś tarcze hamulcowe - to mogłeś zmienić "pancerne" szyby boczne na zrobione np. z okładek do bindowania - są cieńsze i lepiej by wyglądały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekw Napisano 11 Września 2010 Autor Share Napisano 11 Września 2010 Para to dwa - a ja znalazłem "ciut" więcej Nie miałem na myśli dwóch, raczej "kilka"- trochę się nieprecyzyjnie wyraziłem. Co pierwszych 4 punktów się zgodzę. Jednak 5. zaciek na pokrywie schowka w podłokietnikuWidzę coś takiego na zdjęciu. Jednak kilka minut usiłowałem się tego dopatrzeć na żywo i nie jestem się w stanie tego dopatrzeć. Zresztą nie tylko ja. Może kwestia oświetlenie (teraz sztucznego), które to "maskuje".6. chyba odwrotnie założone oponyMoje niedopatrzenie- przełożone Poza tym - skoro zmieniałeś tarcze hamulcowe - to mogłeś zmienić "pancerne" szyby boczne na zrobione np. z okładek do bindowania - są cieńsze i lepiej by wyglądały. Owszem, mogłem zmienić, ale to już by było robienie od podstaw, a tarcze zmieniłem na takie, które mi dawno temu zostały z innego zestawu (dali 2 komplety). Co do poszarpania- to muszę się lepiej nauczyć malować z pędzla. Albo kupić farbę innego producenta, bo farby od Tamci są fajne, ale nie pod pędzel. Nie zauważyłeś jednak jeszcze jednej rzeczy. Naprawa pęknięcia, które nastąpiło samoczynnie w jakiś czas po usunięciu pierwszego nieudanego malowania nie wyszła dobrze, ale nie miałem siły tego naprawiać. Ale dobrze wiedzieć, że ktoś czasem wskaże niedociągnięcia i można się potem uczyć na własnych i cudzych błędach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuen Napisano 11 Września 2010 Share Napisano 11 Września 2010 Co do punktu 5-tego - napisałem co widzę na zdjęciu - nie wiem jak jest w realu... Przy malowaniu z pędzla uszczelek pomocne są taśmy maskujące, np. 3M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamuss Napisano 13 Września 2010 Share Napisano 13 Września 2010 maciekw, zmieniałeś fotki po przełożeniu opon? Bo na fotkach jest wszystko w porządku. Jak auto stoi, to bieżnik na górze opony powinien układać się w strzałkę w kierunku przodu pojazdu. Analogicznie, jak się patrzy na podwozie (od spodu), to w kierunku tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekw Napisano 14 Września 2010 Autor Share Napisano 14 Września 2010 Fotek nie zmieniałem. Ostatecznie 2 razy przekładałem opony. Niestety przy okazji tego drugiego jedno koło mi się urwało :/ Na szczęście jest już na miejscu. Nie sprawdziłem, jak powinny być w rzeczywistości założone oponki i z własnej głupoty posłuchałem bardziej doświadczonego ode mnie kolegi... No nic- nauczka na przyszłość, żeby w razie wątpliwości sprawdzić jeszcze w jakiś źródłach. Choć na zdrowy rozsądek bardziej mi pasowało ułożenie "odwrotne"... Ale pewnie się nie znam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuen Napisano 14 Września 2010 Share Napisano 14 Września 2010 6. chyba odwrotnie założone opony Nie kazałem przekładać - miałem wątpliwości co do prawidłowości - mogłeś sprostować moją uwagę a nie od razu przekładałeś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekw Napisano 14 Września 2010 Autor Share Napisano 14 Września 2010 A ja się głupio zasugerowałem wątpliwościami nie dopytując i nie sprawdzając. Tak, jak napisałem (niestety) moja własna głupota- na początku nie boli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.