Skocz do zawartości

adamuss

Użytkownicy
  • Zawartość

    318
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Informacje

  • Skąd
    Warszawa
  • Zainteresowania
    modelarstwo, klekcjonerstwo, podróże, książki, motoryzacja
  • Zawód
    Rzeczoznawca Samochodowy
  1. adamuss

    #001 Mercedes-Benz 600 SEL LEE 1:24 Galeria

    Fotosik daje też możliwość wyświetlania na forum zdjęć w pełnym rozmiarze, a nie miniaturek. Weź tylko pod uwagę szerokość zdjęcia aby była dopasowana do szerokości forumowej strony.
  2. adamuss

    MERCEDES SAUBER C9 Kouros

    Chrom na felgach wygląda rewelacyjnie. Też jestem ciekaw jak dokładnie wyglądała technologia kładzenia tego chromu (ja na razie będę testował chrom Molotowa w markerze. Mariusz, sporo o lakierowaniu jest już na forum (w dziale "Jak to zrobić i jak pokazać", ale niektórzy opisali to także w swoich warsztatach). Ogólnie ładna powłoka to nie tylko dobre położenie lakieru, ale przede wszystkim obróbka, podczas której usuwane są niedoskonałości lakieru ("skórka", zacieki, przyklejone pyłki) oraz nadawany jest połysk.
  3. adamuss

    Historia pewnej klapki czyli Autosan H9-03 z US-71 1:72

    Ciekawy pomysł na przerobienie modelu-zabawki na pojazd zasługujący na miano modelu. Choć mi dość makabrycznie ten przód się kojarzy - jak wjazd do krematorium...
  4. adamuss

    Honda S2000 AP1 - Tamiya 1:24

    Bardzo ładny model genialnego auta. Trzy ewidentne babole, które widzę: - krzywa krawędź boczków na drzwiach - opony założone w odwrotną stronę - niedopracowane tylne lampy Reszta sprawia bardzo pozytywne wrażenie.
  5. adamuss

    Toyota 2000GT 1:16

    Może właśnie sushi79 Wam coś podpowie, bo kiedyś robił Astona, w którym drzwi chowały się pod błotnik.
  6. adamuss

    Toyota 2000GT 1:16

    A jak malowałeś te elementy? Domyślam się, że klapy i drzwi były zdemontowane i znajdowały się obok karoserii albo było zupełnie inne podejście? Jeśli tak, mogło to mieć wpływ na różnicę odcienia, ponieważ lakiery były nakładane pod różnymi kątami, a w dodatku nie mają jednakowej grubości na poszczególnych elementach. Przy malowaniu jednej powierzchni kąt i grubość też się zmienia, ale jest to zazwyczaj płynne przejście i tego tak nie widać.
  7. adamuss

    Fiat 126p + Niewiadów N126 - DeAgostini - 1:8

    Nie pokusiłeś się o wykładzinę podłogi? No chyba, że te wczesne nie miały "dywanów", to zwracam honor (aż tak stary nie jestem i nie pamiętam, ale ta z początku lat 80' na pewno miały wykładzinę na podłodze).
  8. adamuss

    Fiat 126p + Niewiadów N126 - DeAgostini - 1:8

    Dokładnie jak kolega wyżej napisał - śrubki psują efekt i wyglądają tandetnie. Te oryginalne nie dość, że są pod krzyżak, to jeszcze wszystkie jednakowe i przeskalowane. Kolejne części przychodzą w odstępach czasowych, więc może warto byłoby przemyśleć temat poprawy w tym czasie śrub i zastąpienia ich (przynajmniej tam, gdzie będą widoczne) takimi z sześciokątnymi łbami?
  9. adamuss

    Porsche 356 Fujimi 1:24

    Trzeba było zastosować przekładnię z jakiegoś Bburago i nikt by się nie czepiał. A tak na poważnie, to dbałość o szczegóły imponuje. Wykonaniem mógłbyś zawstydzić niejednego producenta modeli z wyższej półki w skali 1:18.
  10. adamuss

    Toyota Corolla TE27 Fujimi 1:24

    Nie jestem fanem takiego "upośledzenia" zawieszenia, ale w tym modelu nawet fajnie to wygląda. Odpowiednia sylwetka pojazdu, spójna stylistyka, fajnie dobrany kolor i felgi robią robotę.
  11. adamuss

    Shelby GT500 - Revell 1:12

    Fakt, o kwasówce nie pomyślałem
  12. adamuss

    Nowości Italeri, Revell itd.

    Dzięki, już to przekopałem - na 2017 nie ma. czasem na różnych targach i forach przedstawiane są przedprodukcyjne modele - stąd moje pytanie do osób, które głębiej siedzą w tematyce modelarskiej i śledzą tego typu newsy.
  13. adamuss

    Nowości Italeri, Revell itd.

    Widzę, że Italeri robi nowe wypusty modeli ESCI (między innymi Lancia Stratos, Renault 5, Fordy Escort i Transit). Orientujecie się może czy puścili jakieś info na temat Mercedesów 450SLC i 190?
  14. adamuss

    Shelby GT500 - Revell 1:12

    No nieźle to wygląda. Masz foto podwozia oryginału? Te puszki tłumików wydają się trochę za bardzo błyszczeć i w tym przypadku niedoskonały chrom byłby chyba bardziej realistyczny bo zazwyczaj tłumiki są matowe/półmatowe. Z drugiej strony to hamerykaniec, a tam lubią wszystko świecące, stąd moje pytanie o foto oryginału.
  15. adamuss

    Ferrari F50 Barchetta Revell 1:24

    Szkoda, że u nas w PL jak na bazarku trafi się jakiś model to zazwyczaj sprzedający uważają, że sprzedają prawdziwe RAR'y i wołają za to często więcej, niż nówka w sklepie :( Można by się czepiać silnika (przez poprzednika ubogo pomalowany, w dodatku pędzlem i za gęstą farbą) ale jak na pierwszy model to idziesz dość ambitnie. Nie dość, że materiał nie najłatwiejszy, to i waloryzację robisz.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.