rack1 Napisano 10 Września 2011 Autor Share Napisano 10 Września 2011 Niestety jest tylko niemal identyczny silnik jak mam teraz. Czekam jeszcze na jego wymiary żeby nie robić niepotrzebnych wydatków jak efekt nie będzie widoczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarciu21 Napisano 10 Września 2011 Share Napisano 10 Września 2011 Mogę zrobić zdjęcia silnika 302 i seryjnego w komorze jeśli chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rack1 Napisano 10 Września 2011 Autor Share Napisano 10 Września 2011 Według tego co znalazłem aktualnie mam silnik 289. Jest do dostania 427. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarciu21 Napisano 10 Września 2011 Share Napisano 10 Września 2011 Jest on większy i pochodzi z cobry 427 s/c jeśli znajdę swój to dam foto. Edit: Oto fotka słaba bo robiona na szybko jak widać jest dużo większy od seryjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rack1 Napisano 10 Września 2011 Autor Share Napisano 10 Września 2011 To teraz pozostaje kwestia ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ernesto t34 Napisano 12 Września 2011 Share Napisano 12 Września 2011 Hehe siema kuzyn widze też modele klecisz pozdro a te sierre to na dzieńdobry widać ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rack1 Napisano 20 Września 2011 Autor Share Napisano 20 Września 2011 Niestety nie miałem możliwości zalicytowania i silnik przepadł. Zastanawiam czy iść w kompletny hardcore i zrobić ogromny silnik z 3-ma kompresorami. http://www.youtube.com/watch?v=_0ZoCCwo ... ideo_title Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarciu21 Napisano 20 Września 2011 Share Napisano 20 Września 2011 Nie bez przesady ja bym poszedł w tym kierunku: http://image.popularhotrodding.com/f/features/1006phr_1966_shelby_gt350/27574745+pheader_460x1000/1006phr_01_o+1966_shelby_gt350+right_side.jpg http://image.popularhotrodding.com/f/features/1006phr_1966_shelby_gt350/27574670+pinline_medium/1006phr_09_o+1966_shelby_gt350+roush_engine.jpg http://www.slickstang.com/Photos/1966/ford-mustang-shelby-gt350-fastback-1966.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychu126 Napisano 20 Września 2011 Share Napisano 20 Września 2011 rack1 skoro istnieje taki silnik to nie widzę przeciw wskazań żebyś nie mógł zrobić sobie takiego modelu, w końcu możesz z nim zrobić co zechcesz A tak swoją drogą to silnik z trzema kompresorami to chyba chodzi na powietrze... No chyba że gaźniki maja przepustowość rury ściekowej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rack1 Napisano 20 Września 2011 Autor Share Napisano 20 Września 2011 rack1 A tak swoją drogą to silnik z trzema kompresorami to chyba chodzi na powietrze... No chyba że gaźniki maja przepustowość rury ściekowej... Na etanolu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.