Kazik Napisano 5 Września 2011 Share Napisano 5 Września 2011 Miewam takie napady że czasem wyjmuję sobie na chybił trafił jakiś model z magazynku studiuję sobie instrukcję i oglądam części. Tym razem padło na skuter Hondy który nie tak dawno nabyłem. Zaraz po zakupie również oglądałem ale jak widać mało dokładnie bo tym razem przykuło moją uwagę to że jest nieźle wykonany. Postanowiłem strzelić in-boxa, może się komuś spodoba i będzie kompan do warsztatu Ramek jest sporo bo części są w rożnych dziwnych kształtach i gabarytach kloszy świateł jest kilka bo jest kilka wersji tego motoru. Podobnie jest jeszcze z paroma innymi częściami. w tej ramce mamy części silnika. Obawiałem się sporych uproszczeń nie jest tak źle ale mamy sprężyny odlane razem z teleskopami no i z drugiej strony jest takie coś szkoda. Można by się pokusić o odcięcie i zbudowanie amorków od podstaw fantazyjna owiewka i przedni błotnik koła i widelec przykręcane na śrubki niestety wydech z drugiej strony jest pusty może go nie widać no i koła gumy są bardzo ładne, felgi również mi się spodobały już myślałem że się uda bez jakiegokolwiek dłubania przy nich niestety z drugiej strony już nie jest tak fajnie będzie trzeba spróbować jakoś wypełnić te ramiona. Na koniec kalki Jakoś na początku nie zwróciłem uwagi na jeden napis na pudełku hymmm... 45 minut później na ogół przy takich próbnych montażach używam sporo patafixa i parę kawałków taśmy tamiya tutaj gdyby nie liczyć odrobiny patafixa przy jednym kloszu światła który odłamał mi się od takiej ramki zapewniającej montaż model trzyma się sam! wszystkie połączenia na wcisk bardzo mi się to spodobało. Jest trochę niedokładności (sorki za te przepały na fotkach ale jest duży kontrast miedzy tym fabrycznym chromem a czarnym tworzywem i ciężko mi było zrobić tak żeby chrom był wyraźny i coś było widać na czarnych owiewkach) ale myślę że jak dobrze wyszlifuję wszystkie krawędzie i połączenia to część szczelin powinna zmaleć lub całkiem zniknąć spokojnie mo