okonek Napisano 24 Maja 2012 Share Napisano 24 Maja 2012 ...... dwie nowe połówki kadłuba, tym razem bardzo dobrze spasowane Poczekaj do czasu aż je skleisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigJ Napisano 2 Czerwca 2012 Share Napisano 2 Czerwca 2012 Zwracam wszystkim uwagę, że w stosunku do kupującego za wady sprzedanej rzeczy odpowiada także (w zasadzie- przede wszystkim) sprzedawca a nie producent. Tak jest i na gruncie sprzedaży konsumenckiej i na gruncie obrotu profesjonalnego. Jasne, tylko zauważ, że gdy Ci coś nie gra w modelu firm z zachodu często masz specjalny formularz dołączony do modelu by pisać od razu do producenta, bez pośredników (sprzedawców czyli). Bo tak powinno być. W przypadku takiego towaru jak modele sprzedawca nie ma możliwości kontroli tego, co sprzedaje (oznaczałoby to w praktyce konieczność otwierania każdego pudełka sprawdzania wszystkich części) i dlatego klient powinien mieć możliwość kierowania reklamacji bezpośrednio do producenta. Osobiście wysłałem kiedyś reklamację do jednego z polskich producentów mailem (tak poprostu - opis problemu z propozucją rozwiązania ) i sprawa została załatwoina bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraCon Napisano 3 Czerwca 2012 Share Napisano 3 Czerwca 2012 witam, dostałem kiedyś Iskrę w prezencie, jedna połowa kadłuba była dłuższa od drugiej o około 3 mm - piszę z pamięci, model wyrzuciłem, szkoda czasu, Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.