ciamacz Napisano 6 Maja 2012 Share Napisano 6 Maja 2012 Witam wszystkich użytkowników forum. Jestem stosunkowo początkującym modelarzem i jestem na etapie waloryzacji modeli. Wiele na ten temat czytałem i oglądałem, ale techniki jeszcze mi się mylą. Proszę o podpowiedź w jaki sposób mogę wykonać otarcia podłogi powstałe w wyniku chodzenia. Zrobiłem małym pędzelkiem i rozmazałem większym na sucho, ale nie wyszło to naturalnie. Brałem jeszcze pod uwagę malowanie gąbką, ale model jest za mały, żeby wcisnąć tam palec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adams M1A1 Napisano 7 Maja 2012 Share Napisano 7 Maja 2012 A w jakim jakim modelu chcesz to wykonać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ciamacz Napisano 7 Maja 2012 Autor Share Napisano 7 Maja 2012 Bell UH1 "Huey Hog" - revell, 1:48 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adams M1A1 Napisano 7 Maja 2012 Share Napisano 7 Maja 2012 Czyli jak rozumiem w przedziale desantowym. Nie wiem czym malujesz ale opiszę Ci jak to robię ja : najpierw pomaluj podłogę potem weź farbkę olejną o kolorze np stalowy lub srebrny dodaj odrobinę czarnego żeby się za bardzo nie świeciło i delikatnie nałóż pędzelkiem na tą podłogę potem przetrzyj paluchem i gotowe . Jeżeli jest to egzemplarz używany w warunkach bojowych proponowałbym tez ją zabrudzić błotem lub piaskiem w zależności od terenu działania.Przecierania akrylami nie polecam bo za szybko schną i nie ma efektu, popróbuj i na pewno Ci wyjdzie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ciamacz Napisano 7 Maja 2012 Autor Share Napisano 7 Maja 2012 Z tym przetarciem palcem to dobry pomysł Błoto/piach zrobić suchym pigmentem? Po prostu "wciapać" będzelkiem czy zrobić błoto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...