Jump to content

Adams M1A1

Members
  • Content Count

    1,626
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Adams M1A1 last won the day on August 30 2019

Adams M1A1 had the most liked content!

Community Reputation

50 Excellent

About Adams M1A1

  • Birthday 01/15/1970

Personal Information

  • Location
    Goldenburg , Silesia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak już kupujesz tą przyczepkę proponuję Ci zakupienie wypaśnych kółek żywicznych made by DEF Model : http://www.defmodel.com/ Look od razu 500+ . Pozdr A.
  2. Kół z DEF-a kupowaliśmy i kupujemy z moim druhem Piorkurem całe mnóstwo, ale nigdy ze strony tam chyba nawet nie ma takiej opcji, jak już to spróbuj u siebie w tej Angliji my w Polsce kupujemy u Gajowego w Martoli , jak zamówisz to co ma na składzie to paczka przychodzi po 2-3 dniach a jak na zamówienie to niestety trzeba czekać aż dojdzie z tej Korei. Pozdr. A.
  3. To taki sam czołg jak z "Andrzeju nie denerwuj się ". Super zmalowany, bewup jest OK. Pozdr. A.
  4. Zawsze się można nauczyć ten tankista faktycznie wyszedł jakiś taki indiański z lekką nutą Meksyka. Malowanie figurek to jest jednak trochę inna bajka niż pojazdy tam podstawą jest pędzel . Ja maluję to tak najpierw maluję twarz i ręce kolorem bazowym "skin tone " z Pactry dostępnym w czterech odcieniach jasny opalony murzyn i indianin czyli light warm dark i shadow w zależności jakiego ludka chcemy uzyskać a potem farbami olejnymi dla plastyków odpowiednio dobrze rozcieńczonymi robię im takiego jakby łosza także wszystkie wgłębienia twarzy i rąk są delikatnie ciemniejsze .Zaletą farb olejny
  5. Bardzo przepraszam Właściciela wątku że tak post pod postem ,ale przeprowadziłem próbę generalną nad pozyskaniem tej kratkowanej szybki z listka z lekarstwami i jak dla mnie wygląda to zachęcająco. Polecam spróbować. Pozdr. A.
  6. To szybkiego powrotu do zdrowia życzę Ci Kolego a przede wszystkim zero komplikacji w tym ch...owym czasie. A jak wrócisz to pojedziesz nie z koksem ale chyba z węglem no bo parowozy na węgiel jeździły no nie ? Pozdr. A.
  7. Teraz wodowskazy są produkowane z tłem jako jeden element a to tło jest w takie pionowe paski poza tym zasada taka sama jak za czasów pana Watta . Jakoś wspólnymi siłami udało się rozkminić zagadnienie wodowskazów w lokomotywach parowych dzięki zdjęciom Szanownego Kolegi Mańka także Merten do roboty ludzie czekają na dalsze postępy. Pozdr. A.
  8. Te zdjęcia które wrzucił Maniek są naprawdę dobre i dużo na nich widać. Wygląda to tak że ten "domek" z okienkami ze szkła zbrojonego to jest obudowa/osłona a sam właściwy wodowskaz -taka rurka w poprzeczne prążki jest w środku rację ma Merten że to było raczej po to zrobione żeby ktoś niechcący nie zbił tych wodowskazów ( szkło żaroodporne nie pęka ) gdyż wodowskazy w kotle to bardzo ważna rzecz bo pokazuje ile dokładnie mamy wody w kotle i dlatego też są zdwojone nawet tak nowoczesne kotły z mnóstwem czujników jak Viessman , Loos , czy Babcok-Wanson z którymi miałem do czynienia mają po
  9. To będzie atrapa ,zawodowo zajmuję ubocznie się kotłami parowymi (mamy w zakładach duże kotłownie parowe i olejowe) i wszędzie są przeźroczyste, także na 99% te szkła w tej ciufajce możesz zrobić przeźroczyste.
  10. Ciekawe jaka cena będzie za tą wyrzutnię . Bo mam taki chytry plan na coś co nazywa się PR14M. A może być też coś takiego jak Newa SC na podwoziu T55, materiał wyjściowy jakby co już jest. Pozdr. A.
  11. Greif dobrze kombinuje z tym złotkiem , ja używam do wszelkich tego typu małych przeźroczystych rzeczy typu peryskopy kleju UHU plus ,sprawdza się zajebiście . Ale tak na marginesie dziwi mnie że ten wkład wodowskazowy jest ze zbrojonego szkła w kotłach zazwyczaj są ze szkła żaroodpornego tzw. Simaxa które ma o wiele lepszą odporność na szoki termiczne może się stłukło w tym eksponacie i dorobili z tego co było pod ręką, faktem jest że może być kratka jako tło wtedy precyzyjnie widać ile tej wody w tym kotle fizycznie jest w takich dużych kotłach przemysłowych nie potrzeba skali są
  12. W całości się zgadzam z Greifem, dodatkowo bardzo słabym pomysłem jest wydrukowanie wodowskazów (2 szt.) razem z tą dennicą kotła wygląda to słabo wodowskazy w oryginale były ze szkła i jednak trochę odstawały dodatkowo te kurki spustowe wyszły Ci trochę za duże , w blaszkach z Eduarda do kabiny kierowcy Kreigloka BR 52 były i obudowy wodowskazów i mnóstwo przydatnego do parowozów uniwersalnego szpeju . Niestety nie wkleję Ci zdjęcia bo komputer stacjonarny mi padł a na tym debilnym touchpadzie w laptoku to ja za bardzo nie umiem wklejać. Pozdr. A.
  13. Ja myślę Przyjacielu że oni zaprojektują i wypuszczą całą serię tych pojazdów tj. bazujących na tym samym układzie napędowym (koła i gąsienice) tj. ciągniki ATS 59 i ATL oraz właśnie PTS-a. tak zrobili najpierw opracowując haubicę 2S3 Akację a potem mając już podwozie wypuścili Kruga. I tak zdobili teraz z AT-T . Pozdr. A.
  14. Przyjacielu to jest dużo drożej jak drogo.Tylko mieć nadzieję że zajmą się tym żółte ludziki i zrobią go za 1/3 tej ceny w granicach np. ich MTLB-icy. Pozdr. A
  15. Na Armoramie pojawiły się zdjęcia tego PTS-a: https://www.armorama.com/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=36923&mode=thread&order=0 Są nawet zestawy z ciężarówką Praga V3S na pace ciekawe jaka będzie cena. Obstawiam jakieś 200 -300 ojro. Pozdr. A.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.