HUSSAR Napisano 11 Stycznia 2013 Share Napisano 11 Stycznia 2013 Witam Was serdecznie. Mam na imię Michał już przez 38 lat Zabawę z modelami zacząłem jakieś 7-8 miesięcy temu. Tak naprawdę jestem w tym temacie laikiem patrząc na Wasze dokonania. Na dzień dzisiejszy robię sobie modele typowo z pudła, czyli tak jak fabryka wypuściła. Jak to się dalej rozwinie czas pokaże. Na dzień dzisiejszy zostaje tak jak jest. Mam nadzieje, ze mimo wszystko mojego niedoświadczenia, znajdą się oprócz krytyki, (którą z pewnością przyjmę) miłe słowa ;) Zrobiłem na szybko kilka fotek wstępnych, z czasem jeśli zechcecie zrobię również galerie poszczególnych modeli. Przepraszam za kurz , ale tak jak pisałem, fotki robione na szybko Na fotkach są: Bismarck, Richelieu, Pola, Prince Of Wales, Arizona, King George V, North Carolina, Admiral Graf Spee i Prinz Eugen Dziś dotrze do mnie jeszcze USS Franklin. Pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 11 Stycznia 2013 Share Napisano 11 Stycznia 2013 Wygląda interesująco, ale przydały by się lepsze foty. Takie na których widać więcej detali lub chociażby każdy model w roli głównej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HUSSAR Napisano 12 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 12 Stycznia 2013 W takim razie kilka w miarę dobrych fotek. Battleship's H.M.S. King George V & H.M.S. Prince of Wales (Revell 1/570) Italian Heavy Cruiser Pola (HobbyBoss 1/350) German Pocket Battleship Admiral Graf Spee (Academy 1/350) Battleship USS Arizona BB-39 (HobbyBoss 1/350) French Battleship Richelieu (Trumpeter 1/350) German Battleship Bismarck (Academy 1/350) Bismarck, Richelieu, Arizona razem: Została jeszcze do pokazania North Carolina, być może jutro coś wrzucę jak zrobię fotki. Pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...