Michał96 Napisano 10 Lutego 2013 Share Napisano 10 Lutego 2013 Witam mam zapytanie do miłośników tych czołgów. Jako że kompletnie nie znam się na współczesnych czołgach i nie za bardzo znam zestawy preferowanych modeli, to czy mógłby mi ktoś obeznany polecić i powiedzieć czy jest jakiś model czołgu t-72, czy też t-80 z wnętrzem. Nie musi być kompletne, chociaż połowa, albo nawet 1/4. Chodzi mi o to aby miec jakąś baze pod dalsze prace, może to być model z wnętrzem słabej jakości, ale żeby jednak było. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kub Napisano 10 Lutego 2013 Share Napisano 10 Lutego 2013 Z t-72 najlepsza jest tamiya ale bez wnętrza. Jeśli chcesz to możesz się skusić na t-55 ze skifa z pełnym wnętrzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał96 Napisano 11 Lutego 2013 Autor Share Napisano 11 Lutego 2013 Dzięki, właśnie zastanawiałem się nad Skifem. Myślę, że jak zainwestuję w blachy to powinien wyjść całkiem dobry model. No i może jeszcze jakaś kopia silnika cmk. A składałeś może t-55 skifa? Jak tam jest ze składalnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...