Skocz do zawartości

1. "SCANIA R380 ITALERI" "HEISTERKAMP"


Biancorosso

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie! jest to mój pierwszy post na tym forum. Mam 22 lata, jestem początkującym "modelarzem" jest to mój trzeci model, który sklejam w "dorosłym życiu", zawsze za młodu otrzymywałem małe modele samolotów odrzutowych bądź innych, postanowiłem spróbować swoich sił ponownie ale już jako "dorosła" osoba.

Pierwszym moim modelem był samochód Nissan 350 z, który nie był malowany, sklejony tak jak fabryka go wypuściła, kolejnym modelem niestety nie skończonym, był samolot, już nie pamiętam dokładnie modelu, w skali 1:24, niestety sklejaniem zajął się mój młodszy brat jeżeli wiecie o co chodzi... , Ale przejdźmy do setna.

 

Postanowiłem zakupić modeł firmy Italeri, jest to Scania R380 w Barwach "Heisterkamp"

"Heisterkamp" jak by ktoś nie wiedział, jest to holenderska firma zajmująca się wynajmem i leasingiem ciągników siodłowych, wynajmem i leasingiem naczep, serwisem naczep, serwisem ciągników siodłowych, serwisem naprawczym, używane ciągniki siodłowe, czyszczenie samochodów służbowych oraz ciągników siodłowych i naczep itd...

 

Będę chciał wstawiać tutaj fotorelację z budowy ciągnika i prac przy nim, początkowo chciałem zrobić bardzo szczegółowy "dziennik budowy" jednak, najzwyczajniej w świecie nie mam na to czasu, praca, oraz sklejanie modelu zajmują trochę czasu... Wiec wybaczcie jeżeli nie będą to szczegółowe zdjęcia z prac krok, po kroku.

 

Zaczniemy od kilku zdjęc, modelu czyli tz. "In Box" oraz zdjęć moich narzędzi do pracy nad modelem

 

4ptmucilpfo0.jpg

 

vqlfiehy6q63.jpg

 

4az5uwge3jq3.jpg

 

viduc870k1lz.jpg

 

ia6186r2zaid.jpg

 

xtzr3qlc9kgw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

 

Cieszę się że mamy kolejnego pasjonata ciężarówek.

 

Z doświadczenia w klejeniu Italeri doradzę ci jeszcze zakup szpachli pilniczków i dużo papieru ściernego o różnej gradacji.