fiedotow Napisano 18 Października 2013 Share Napisano 18 Października 2013 Ponieważ Seafire XVII ma sporo miejsca na podstawce postanowiłem dorobić mu kompana. Jako, że nie miałem z zanadrzu drugiej "siedemnastki" a na półce czekał Seafire FR 46/47 Airfixa wybór padł na to pudło... Zdecydowałem się na FR 46 ponieważ podobnie jak w "siedemnastce" malowanie pochodziło z 1947 roku i również z jednostki szkoleniowej. Nie będę się upierał, że powstająca scenka miała miejsce w czasie i przestrzeni ale chodzi mi o wrażenia estetyczne. Co prawda mam żywiczne wnętrze do tego Airfixa ale ponieważ kabina będzie tylko uchylona nieznacznie, zrobię je z blaszki Eduarda. I tak jest bardzo bogata... Na początek mały IB. Powstał dziś do tej pory fotel i jego zawieszenie na wrędze. Model będę robił spudłowo i blaszkowo, żadnej własnej inwencji (hahaha - wierzycie w to?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Desaxe Napisano 18 Października 2013 Share Napisano 18 Października 2013 Fajnie blaszki się prezentują No i kolejny model z rodziny najładniejszego samolotu w historii się szykuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiedotow Napisano 19 Października 2013 Autor Share Napisano 19 Października 2013 No niestety nie zawsze możliwości czasowe idą w parze z chęciami. Przyznaję się do zawieszenia warsztatu P11 i dużego Spitfire Mk24. Po prostu troszkę mnie przerosły, ale nie znaczy, że porastają kurzem. W wypadku tych dwu warsztatów obecnie prowadzonych, mają zielone światło z pewnych względów. P 11 jest tematem zbyt pięknym, żeby robić coś "po łebkach" a w przypadku Mk. 24 trwają prace nad wnętrzem i silnikiem. Ponieważ będzie to duży i pootwierany Spitek również nie poganiam. Więc i nie ma co na razie prezentować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiedotow Napisano 19 Października 2013 Autor Share Napisano 19 Października 2013 Różne są szkoły na temat koncentracji. Ja niestety jeśli skupiam się na czymś za długo nudzę się. A poza tym jedno schnie to robi się drugie . Kwestia wyboru metody zależy od modelarza. Ważne: Finis Coronat Opus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiedotow Napisano 25 Stycznia 2014 Autor Share Napisano 25 Stycznia 2014 A więc dalej. Co prawda troszkę więcej jest wykonane ale jeszcze nie wygląda to tak, żeby pokazać. Prace nad kokpitem. Na razie głęboki mat ale po pryśnięciu Sido będzie ładniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzu Napisano 26 Stycznia 2014 Share Napisano 26 Stycznia 2014 Ostatni czułem się zdegustowany brakiem tematów, które przykułyby moją uwagę, a tu proszę Jakiego zestawu użyłeś do wzbogacenia wnętrza, ja z braku blach złapałem za żywice ...moja pierwsza Lepiej malować błyszczącym i na koniec fuknąć matem ... idę pstryknąć parę fotek mojego sifajera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
error.exe Napisano 26 Stycznia 2014 Share Napisano 26 Stycznia 2014 Jak zwykle zasiadam do oglądania bo szykuje się dobre show ;) Jeśli chodzi o ilość modeli na warsztacie to hm.. jeden to za mało, a najlepszym wyborem wydają się 2 albo 3 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiedotow Napisano 26 Stycznia 2014 Autor Share Napisano 26 Stycznia 2014 Klapy zacząłem robić z blaszek Edka. Tak to wychodzi. Co prawda są przeznaczone do Mk 47 ale jakoś to się poskłada. Gorzej z częścią otwartą ale jeszcze nie czas na montaż... Na początek po podkładzie prysnąłem czarnym a na to dopiero srebro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.