Dan Napisano 21 Października 2013 Share Napisano 21 Października 2013 Witam! Jestem początkującym modelarzem i mam pewien problem z gumowymi gąsienicami. Polega on na tym, że nie wiem jak je ukształtować. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dumo Napisano 21 Października 2013 Share Napisano 21 Października 2013 Wywal i kup gąski friulmodel. Tych nie ukształtujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dan Napisano 21 Października 2013 Autor Share Napisano 21 Października 2013 (edytowane) A można je chociaż przykleić do kół ? Edytowane 21 Października 2013 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dan Napisano 21 Października 2013 Autor Share Napisano 21 Października 2013 Nie chciał bym kupować takich drogich gąsek :E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hypnos82 Napisano 21 Października 2013 Share Napisano 21 Października 2013 Możesz kupić tancze plastikowe ( np. AFV club ), ale wymagające dużej cierpliwości i czasy pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinez Napisano 21 Października 2013 Share Napisano 21 Października 2013 Jak najbardziej gąsienice można uformować przyklejając je do kół, tak zrobiłem w Tygrysie również Zvezdy. Tylko że wtedy zawieszenie masz nieruchome. Coś za coś. Gumy inaczej niż na klej nie uformujesz, natomiast gąsienice ogniwkowe jak najbardziej - formuje się podczas składania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...