marecki2013 Napisano 31 Marca 2014 Share Napisano 31 Marca 2014 Koledzy modelarze , witam wszystkich obecnych . Jestem świerzynka , zielony listek , w modelach plastikowych. Ale o tym mniejsza . Kochani , wpadło mi w łapki takie coś tam . Sprawdziłem w internecie , odnośnie firmy Revell , pochodzi ona ze USA - potocznie stanów , czyż nie tak ? A model który posiadam wyprodukowany został w Revell - GREAT BRITAIN LTD . I tu moje zapytanie , czy to nie aby jakaś podróbka ? Data produkcji wskazuje 1958 , według katalogu się zgadza , to pierwszy wypust . Ale ta Anglia mnie zastanawia. Napiszcie coś , jak wy to odbieracie. Daję kilka fotek . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ritter Napisano 31 Marca 2014 Share Napisano 31 Marca 2014 Wszystko ze szczegółami masz opisane na stronie tej firmy: http://www.revell.com/news/about-us.html?submenuheader=0 W skrócie Revell to firma amerykańska. Zestaw który posiadasz jest jak najbardziej oryginalny. Revell posiada zakłady produkcyjne na całym świecie, również w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki2013 Napisano 31 Marca 2014 Autor Share Napisano 31 Marca 2014 Dziękuję , zauważyłem logo z 1957-58 , jest dokładnie takie jak na moim pudełku. Zatem to Biały Kruk Revell-a. Bardzo się ucieszyłem . Dioramka prosta i treściwa , stanowisko bojowe. Pozdrawiam zainteresowanych plastikami . Marek . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki2013 Napisano 31 Marca 2014 Autor Share Napisano 31 Marca 2014 Wszystkim fanom modelarstwa plastikowego polecam http://www.boxartden.com/gallery/index.php/ raj dla oczu , sami mi to przyznacie. Duża graba koledzy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...