STI22B Napisano 15 Maja 2014 Autor Share Napisano 15 Maja 2014 Cześć, dziś chciałbym pokazać kilka rzeczy, które udało mi się zrobić w ostatnim czasie. Na początek tylna osłona, którą została oszlifowana i pomalowana szarym podkładem tzw. "Szpachlówko-podkładem" 1000, który doskonale wyrównuje mniejsze niedoskonałości: kolejna rzecz to elementy przedniego obniżonego zawieszenia, dla kontrastu na zdjęciu widoczna część z wersji dakarowej (biały element): A teraz części kasty, które po warstwie szarego podkładu została ponownie wyszlifowana i pomalowana białą bazą: Na koniec dzisiejszej aktualizacji, przednia część kasty, która została pozbawiona dakarowych zamków tylnej klapy, które zastąpiły "ząbki" wykonane wg dokumentacji fotograficznej. Wersja PIKES PEAK nie miała możliwości uchylania klapy silnika. Klapa była mocowana przy pomocy 4 sworzni blokowanych klamrami (dwie na krawędzi dach i dwie przy głównych statecznikach pionowych tylnego skrzydła) Zdjęcia dokumentujące obecność "ząbków": Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STI22B Napisano 18 Maja 2014 Autor Share Napisano 18 Maja 2014 Hej, dziś aktualizacja lakiernicza. Kasta została polakierowana 2 warstwami białego połysku. Po upływie 48 godzin przystąpiłem do maskowania jej elementów przed lakierowaniem kolorem Brilliant Blue. Cały proces maskowania zajął mi w sumie prawie 3 godziny: A tak prezentują się części kasty po zdjęciu maskowania: Po upływie minimum kolejnych 48 godzin, "schodki" pomiędzy bielą a niebieskim zostaną zniwelowane przy pomocy papieru wodnego o gradacji 1500 i 2500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tombie01 Napisano 18 Maja 2014 Share Napisano 18 Maja 2014 palce lizać - mam nadzieję że niedziela dla Twojego warsztatu jeszcze sie nie skończyła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STI22B Napisano 8 Czerwca 2014 Autor Share Napisano 8 Czerwca 2014 c.d.n. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STI22B Napisano 10 Sierpnia 2014 Autor Share Napisano 10 Sierpnia 2014 Witam po dłuższej przerwie. Dziś chciałbym pokazać zdjęcia prawie ukończonego wnętrza modelu. Wnętrze zostało wzbogacone o okablowanie i instalację wodną do intercoolera, który również został zbudowany i zamontowany przed przednią chłodnicą. W środku pojawił się fotel kierowcy oklejony kevlarem oraz perforowana deska rozdzielcza, która została wykonana na podstawie dokumentacji fotograficznej otrzymanej od Niezawodnego Kolegi Krzyśka. O teraz kilka zdjęć: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STI22B Napisano 12 Sierpnia 2014 Autor Share Napisano 12 Sierpnia 2014 Cześć, dziś mała aktualizacja z budowy kasty: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STI22B Napisano 14 Sierpnia 2014 Autor Share Napisano 14 Sierpnia 2014 Dziś kolejna aktualizacja. Na podwozie została założona przednia część kasty. Następnie przystąpiłem do budowy stelaża mocującego pokrywę "maszynowni" 405-ki PP, który został wykonany wg dostępnej fotografii (jak już wspominałem wcześniej 405-ka PP miał tylko i wyłącznie zdejmowaną tylna część nadwozia bez możliwości uchylania jak w przypadku wersji "Dakarowej") Po założeniu kasty możliwe było przykręcenie głównej osłony podwozia, przedniego dyferencjału oraz tylnego dyfuzora. Do przedniego skrzydła zostały zamontowana przy pomocy 4 nitów pionowe płaty. A oto kilka zdjęć: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarciu21 Napisano 14 Sierpnia 2014 Share Napisano 14 Sierpnia 2014 Prezentuje się super, brakuje mi tego modelu w tym malowaniu nie wspominając o tej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.