Skocz do zawartości

propozycja modeli


zgret

Rekomendowane odpowiedzi

Witam poszukuje fajnych, tanich modeli. Mój budżet to 50-60 zł(wiem że to mało), jestem początkujący i nie chce inwestować za dużo na razie w hobby.

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz konkretnie jaki rodzaj modeli Cię interesuje. Czy np. samoloty, pojazdy a może okręty. Skala również jest istotna, chociażby ze względu na ceny. Łatwiej w tej kwocie kupić zestaw w skali 1/72 niż 1/35 czy 1/48. Na początku chyba lepsza większa skala gdyż łatwiej wybacza "błędy" i nie wymaga aż takiej precyzji. Odnośnie budżetu warto poszukać zestawów na rynku wtórnym, można zapłacić dużo mniej niż w sklepie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego od 18 maja w sklepach Lidl będą zestawy Revella w cenie 69,90. Samochody 1:24 lub samoloty cywilne w 1:144. Revell jak to Revell... jakość różna, ale szału nie będzie... Plus jest taki że w tych zestawach masz jakieś tam podstawowe farbki, pędzelek i bardzo dobry klej który ci będzie służył przez następny rok. Na początek jest to dobry pomysł.

 

http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&id=36024

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jesteś początkującym to proponuję nie kupować tanich zestawów. Zazwyczaj są kiepskiej jakości i wymagają nie tyle dużo nakładów pracy (bo to sama przyjemność ), ale przede wszystkim dużego praktycznego doświadczenia. Kiedy ja zaczynałem, kupiłem kilka zestawów Revella za 20-30 zł i srogo się na nich zawiodłem, bo wprowadziły mnie w niezłą frustrację. Takie zestawy nie wybaczają błędów, ale z drugiej strony nie szkoda wyrzucić coś takiego na śmietnik lub przeznaczyć na egzemplarze testowe.