Jump to content

wiertło do wykonania otworów w tarczach hamulcowych


przemyslak
 Share

Recommended Posts

Witam.

Pytanie kieruję do osób bardziej zaawansowanych w sklejaniu motocykli; przymierzam się do budowy tamiyowskiego modelu ZZR 1400, proszę o poradę jakiej średnicy wiertła użyć do wykonania otworów w tarczach hamulcowych?

Bardzo dziękuję za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Specjalistą nie jestem, ale patrząc na zdjęcia tarcz hamulcowych z tego motorka, przypuszczam, że otwory w tarczach mają 10 mm średnicy, wiec pasuje Ci tu wiertło 0,8 mm. Ewentualnie 0,9 uwzględniając, ze farba w takich małych otworkach grubiej siada.

Zakładam, że jest klasyczna Tamiya 1:12, a nie 1:6.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.