Krzychu126 Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Cześć! Niedawno dostałem zlecenie na model Golfa, nieco w pośpiechu ale udało mi się go ukończyć... ...no jeszcze drobne poprawki: - zamalowanie odprysku przy rogu maski - usunięcie śladów supergluta - małe podmalowania tu i ówdzie - i pewnie coś jeszcze znajdę... A tak prezentuje się samo autko: Wszycho! Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bahamut24 Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Z przodu zobaczyłem - fajnie wygląda . Tył to już tragedia z tą rurą, z jakiejś Scanii ją wziąłeś ?Zderzak z tyłu też jakoś opadł. Uszczelki powinny być matowe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angus73 Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 Skoro to na zamówienie, tzn. że oczekwiania można i powinno się mieć duże, albowiem wynika że doświadczenie masz spore. Dlatego najpierw zapytam, co sam o nim sądzisz? W związku z powyższym, co mnie się podoba: czysto sklejony, pewnie kompletnie, pogłębione linie podziału, połysk na lakierze elegancki, okna czyściutkie co nie jest takie proste. Brudzenie na podwoziu i silnika naprawdę ok, wygląda na to że żyga gdzieś olejem ;-) Co do poprawy: jak na zamówienie, to malowanie aerografem primo. Poza tym do poprawy wygłuszenie maski od spodu, polecam lakier matowy. Zderzaki i uszczelki okien, tak jak przedmówca, matowo albo półmat. To samo na zderzakach. Polecam stosowanie taśm maskujących (no. na wspomnianej masce czy uszczelkach okiennych). Malowanie grila i detali tylnego pasa, no tu niestety masakra. Farby zdecydowanie za dużo. Ten komin z tyłu, rzecz gustu, może się zleceniodawcy podoba, klient nasz pan (w każdym razie trzeba zeszlifować widoczne linie przetłoczeń). Fotele, polecałbym traktować kolorem matowym polakierowanym półmatem, jeśli mają imitować skórę. Czarne nadkola, zdecydowanie czarny mat polakierowany półmatem, ewentualnie czarny kolor 302 ze stajni Revella. Generalnie bardziej rozcieńczaj farbę i więcej kładź warstw, najlepiej aerografem. Unikniesz przeładowania farbą. Powodzenia przy kolejnym modelu ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.