Jump to content

Angus73

Members
  • Content Count

    169
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Good

Personal Information

  • Location
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzieki, komentarze sluszne w pelni, zgadzam sie; szyby szlifowalem ale obawialem sie żeby nie przegiać bo popekaja; stare to i kruche jak diabli; rejestracja wyglada slabo, do zmiany; kierunek malowalem tym clearem revella do swiatel, na zywo jest bardziej pomaranczowy; zdjecia robilem iphonem, musze w koncu nabyc jakis aparat, dzieki jeszcze raz za uwagi
  2. Witajcie, po pół roku, temat dobiegł końca. Jestem z niego bardzo zadowolony jako efektu końcowego ale też nauczenia się i poprawienia swoich umiejętności. Wciąż widzę obszary do poprawy, jak zawsze lakierowanie & polerowanie to temat rzeka i ciągle płynie Model z racji wieku był wyzwaniem, co do jakości wykonania i spasowania. Detailing uznaję za naprawdę ok, spasowanie nie do końca. Chciałbym lepiej spasować maskę, ale wymagało by to cofnięcia się w czasie za daleko jednak. Krótko mówiąc, wyszło fajnie ale ćwiczyć, ćwiczyć i ćwiczyć dalej. Szczegóły były w warsztacie, w każdym razie, masa rzeczy zrobiona od zera, wymieniona na metalowe, chromowane, stalowe, gumowe, skórzane, itd, itd po postawieniu z rodziną gwiazd można zobaczyć że to był kawał bryki... a gulwing (zrobiony dawno temu) pierwotnie wydawał się taki spory... a to mikrus Pozdrawiam c.d.n.
  3. Witajcie, mała aktualizacja o kufer podróżny, który był słaby i plastic a teraz jest skórzany i okuty pochromowaną stalą, a więc fantastic i na swoim miejscu za fotelami Pozdrawiam
  4. o jasny gwint! ale kusisz, wygląda to naprawdę ekstra. widziałem ceny tych zestawów ale chyba ponownie obejrzę portfolio, naprawdę wygląda impomująco! a jak jakość poszczególnych elementów? domyślam się, że najwyższej klasy?
  5. zjadlem „ń” albo „s”... bo i bylo pare zaskoczeń np. przesunięta kabina o 1,5-2 mm albo źle wyprofilowany środkowy wydech, ale jak się podoba to zakończenie tego etapu udane, pozdrawiam
  6. Witajcie, dzisiaj etap zakoczenia prawej strony silnika, całość gotowa na przykrycie maską, otwieraną oczywiście takie małe cosik: i cała komora silnika: pozdrawiam
  7. Witaj, mam pytanie o kładzenie tej farby teksturowej. Spróbowałem z beige text paint ZP u siebie, co miało dać imitację skóry, ale po położeniu na podkład, farba wyschła i popękała. Czy trzeba ją kłąść w jakiś szczególny sposób/podkład?
  8. Witam, skończyłem detalizację lewej strony silnika. Załączam takżę zdjęcie oryginału. Pewne ograniczenia sklali i techniczne wymusiły część modyfikacji, ale ogólnie jestem zadowolny z efektu. Poszczególne przewody i kable (od jakichś czujników (?) jak mniemam) zrobiłem z pręcików stalowych 0,3-0,6-1,0 mm lub drutu alu o tej samej średnicy. Pozdrawiam
  9. Na dzisiaj, środek w zasadzie skończony, dojdzie jeszcze skórzany kufer na tył, za siedzeniami. Kierownica zrobiona tak samo jak deska. Pozdrawiam
  10. Dzieki, naprawde polecam; pelna nazwa to “C1 metalizer”. Na drobnuch elementach czasami trudno uzyskac lustro, bo ograniczenianskali, trudno uchwycic, albo wylatuje spod polerki. A na duzych jak tu na obudpwie chlodnicy, bajka. Kladzie sie tylko na emalie czarny polysk, na akryl zero efektu. Ma jeszcze dwie zalety. 1. Mozna oklejac tasmami maskujacymi. 2. Jak pomalujesz tym czarnym jakis element, np ramke okna, to mozna nakladac juz bez tasm maskujacych. Nie trzyma sie golego plastiku, np przezroczystego. Spada jak pyl. Dalem tez zdjecia ramki i atrapy chlodnicy. Pudelko proszku wystarczy chyba mi na kolejnych 50 modeli. Pozdrawiam
  11. okiem „nieuzbrojonym” wyglada ok, jak mocno powiekszysz to widac rozne pylki itp; kazde kolko ma 4,8mm co przy uzyciu mikropolerki staje sie wyzwaniem bo latwo to zgubic
  12. Tak, C1 to metalizer ktorego używam; wciera sie go w czarny polysk emaliowy, revell7 albo humbrol21; do wcierania uzywam mikropolerki, bo szmatka trzeba sie natrzec.
  13. Witajcie, mała aktualizacja o deskę. Przy okazji moja metoda na drewno z plastiku Było tak: A wyszło tak: 1. Suchawym pędzlem, najpierw kolor podstawowy (Valejo), nieregularnie, mnie i więcej 2. Także Valejo, jaśniejsze, ciemniejsze, trochę pomarańczowe, także suchymi ale także miękkimi pędzlami, na zmianę. Chodzi o to, żeby i drapać i malować. 3. Teraz magiczny czynnik, czyli olejowy brąz Van Gogha patyczkami do uszu wtarty; olejna farba z akrylami Valejo fantastycznie zważy te drugie, dzięki czemu powstaną drewnopodobne wzory 4. połysk emalia Revella i szlif z polerowaniem 5. Okleina skórzana 6. Pochromowane C1 ramki wycięte z rurek polist., a największa pochodzi z długopisu, bo akurat średnica pasowała. Do tego przełączniki, uchwyt i kalki ze scalemates i gotowe, Pozdrawiam
  14. Polecam zmyć, psiknac czarnym polyskiem emalia i pokryc metalizerem c1. Bajka, ja tylko tego uzywam.
  15. Witam, na dzisiaj to wygląda tak jak poniżej. Dodane hamulce i razem z kołami wsadzone w podstawę karoserii. Pomalowane, polakierowane i wypolerowane, ale przed woskiem, który przyjdzie na koniec. Pozdrawiam,
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.