Jump to content

Angus73

Members
  • Content Count

    190
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

34 Excellent

Personal Information

  • Location
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witajcie, rozpoczynam nowym temat, także w skali 1:16. Ford A. Zacząłem od slinika, na tym etapie będzie wsadzony w ramę, reszta osprzętu i kabelków, rurek i przeowdów później.
  2. Witajcie, w ostatnich miesiącach popełniłem takie jeździdełko 1901, dłuuugo czekał w kolejce, aż się doczekał. Bez detatilingu silnikowego, ot taki pojazd. Jest naprawdę uroczy. Starałem się oddać konwencję "odrestautowany i w użyciu np. w słoneczne dni" Pozdrawiam,
  3. Gratuluję pracy, efekt jest bardzo fajny, dodatki to wisienka na torcie. Skala daję szansę poszaleć z detalami. Ciekawy jestem jaka jest jakość tych MFH-zestawów? A co do lakieru trudno mi się wypowiedzieć bo nie wiem jaki był wtedy "standard" w tej klasy i przenaczenia autach, ogólnie zapewne cieszy oko, pozdrawiam _)
  4. Witajcie, pół roku, szast prast i model jest. Zestaw fabryczny jest ok. W silniku jak wspominałem, trzeba masę rzeczy zrobić bo ich nie ma albo są bardzo uproszczone. Poza tym jest ok. Gdyby było więcej kalek zwłaszcza do silnika, byłoby miło. Za radą kolegów, polerowałem jeszcze całość pastami, udało się uzyskać ile się udało. Malowanie, lakierowanie i polerowanie ciągle są dla mnie obszarem do daleszej wprawy. Pozd rawiam, miłego oglądania.
  5. używam 3 Step McGuires, zastanawiam sie czy nie lepiej poleciec najpierw czerwona Tamka?
  6. Dzięki za info, w takim razie powcieram jeszcze trochę
  7. Już dalej chyba nie będę cisnął bo jak się przedrę przez to co jest to bedzie słaba akcja. Chociaż bezbarwny 3 x tryskany dysza 0,4 był twardy jak beton, bo ten Diamond leżał chyba ze trzy tygodnie zanim zacząłem polerować z powodu pracy, to jednak to dalej jest cieniutkie i boje się przesadzić... samymi pastami da się osiągnąć lustro?
  8. Witajcie, aktualizacja obody polakierowane Arctic Blue ZP i Diamond clear CP i wypolerowany. Cały czas staram się poprawiać jakość malowania, co jest wyzwaniem. Uzyskany tym razem efekt jest kolejnym krokiem do przodu i wiem na co zwrócić uwagę następnym razem Kolor bardzo mi się podoba a jego wygląd zmienia się w zależności od światła, tła i kąta patrzenia. Pozdrawiam
  9. Witam, stan gotowy pod karoserię; na sucho przymierzyłem, fajnie pasuje
  10. Witam, aktualizacja z dodatkami do silnika zamontowanego w ramie, środek, fotele, deska rozdzielcza i tylna część komory silnika z akcesoriami. Pozdrawiam [img]https://i.imgur.com/DYWNJ6E.jpg[/img] Pozdrawiam
  11. Faktycznie, trzeba go naciągnąć W międzyczasie, aktualizacja o ramę i zawieszenie. Po pomalowaniu sprayem czarnym semigloss, kilka bąbelków powietrza, które zastygły, wykorzystałem do zrobienia drobnych ognisk rdzy. Zorientowałem się także, że pmimo zafoliowania, zestaw był już tknięty przez kogoś, ponieważ jeden element był ułamany i go brakowało. Więc trzeba go było dorobić. Później złożyłem zawieszenie przednie i tylne pozdrawiam cdn
  12. Witam, pora na kolejnego klasyka, Mercedes 300 SL od Italeri w mojej ulubionej sklai 1:16. Silnik zmodyfikowany z oryginalnych 14 elementów do obecnie 243, wliczając każdą śrubkę Trzeba było dorobić, przerobić, zmienić czy uzupełnić masę elementów. Pozdrawiam
  13. Witaj, obydwa modele bardzo udane i realistyczne, projekty naprawdę nietuzinkowe, gratuluję.
  14. Dzięki, szef już usunięty, a przy amortyzatorach tylnych popełniłem błąd. złożyłem na sucho amortyzatory z wahaczem, ze sprężynami ale bez koła. Po złożeniu i posklejaniu w całość, koło ugieło wahacz i nieco wygieło amortyzator. To mój pierwszy motor, więc będzie nauczka na przyszłość. W ogóle poznałem kilka nowych pułapek, których przy autach nie ma Pozdrawiam
  15. Witajcie, przedstawiam ukończony model Nortona. Klasyka ciesząca oko. Pozdrawiam, Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.