tryingtobe Napisano 13 Marca 2016 Autor Share Napisano 13 Marca 2016 Prace idą dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccsrally Napisano 13 Marca 2016 Share Napisano 13 Marca 2016 hej co do kalek subaru to czy nowe czy stare to mają tendencje do pekania. chodzi tu o ten żarówiasty żółty, mocz kalki w gorącej wodzie, a później spróbuj suszarka po nałożeniu na kastę. super klear ma to samo że może zniszczyć kalki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tryingtobe Napisano 13 Marca 2016 Autor Share Napisano 13 Marca 2016 Dokładnie o te konkretne idzie, ale kilka innych też miało takie zapędy. A jeśli chodzi o wodę to w połączeniu z polakierowaniem ich clear em przed namoczeniem? Czyli wybór idzie w Top Coat ;) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccsrally Napisano 14 Marca 2016 Share Napisano 14 Marca 2016 najpierw lekko pryśnij je klarem min 24 godziny przed kladzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trojan Napisano 23 Marca 2016 Share Napisano 23 Marca 2016 Czy mi się wydaje, czy prysnąłeś szyby czarnym lakierem od zewnątrz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tryingtobe Napisano 23 Marca 2016 Autor Share Napisano 23 Marca 2016 No tak a to źle? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trojan Napisano 23 Marca 2016 Share Napisano 23 Marca 2016 No tak a to źle? Jestem niemal pewien, że przednią szybę i czarny obrys powinno się pomalować od wewnątrz. Nigdy nie pomalowałem od zewnątrz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tryingtobe Napisano 23 Marca 2016 Autor Share Napisano 23 Marca 2016 To niestety tego nie wiedziałem. Tak jak pisałem to moja pierwsza sztuka wiec mogą się zdarzyć takie błędy dlatego tak istotne są dla mnie wszelkie uwagi i sugestie za które dziękuję ;) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trojan Napisano 23 Marca 2016 Share Napisano 23 Marca 2016 W drogowych autach ten zabieg stosuje się od wewnątrz z tego względu, by nie było widać klejenia szyby do karoserii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tryingtobe Napisano 23 Marca 2016 Autor Share Napisano 23 Marca 2016 A to jest dość istotne, nie pomyślałem o tym. Na szczęście w tym wypadku klejenie zrobie do dachu, przedniego podszybia oraz poniżej linii okien. Słupki i reszta idealnie siadają jak robiłem przymiarki. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trojan Napisano 23 Marca 2016 Share Napisano 23 Marca 2016 A to jest dość istotne, nie pomyślałem o tym W teorii jest to do uratowania. Zmyć farbę a potem całą szybę wypolerować i pomalować od środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tombie01 Napisano 23 Marca 2016 Share Napisano 23 Marca 2016 Nie przejmuj się jak malowałem Swoją pierwszą szybkę to co prawda pomalowałem od środka ale z rozpędu nałożyłem podkład Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JacekKrowiPlacek Napisano 1 Listopada 2016 Share Napisano 1 Listopada 2016 Mam takie pytanie (jestem laikiem) - po co malowac karoserie na niebiesko skoro oryginalnie jest juz niebieska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Browarek90 Napisano 1 Listopada 2016 Share Napisano 1 Listopada 2016 Bo jest duża różnica między niebieskim plastikiem a niebieską farbą i po odpowiednim lakierowaniu można uzyskać efekt bardziej zbliżony do oryginału. A po za tym przy wstępnej obróbce kasty przeważnie cos się szlifuje poprawia itp., a to znaczy że bez farby kiepsko by to wyglądało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tryingtobe Napisano 27 Grudnia 2016 Autor Share Napisano 27 Grudnia 2016 Zgadza się, pomiędzy czystym plastikiem a odpowiednio polakierowanym jest przepaść jak pomiędzy Fiatem 125p a Ferrari 458. Ja sam chciałbym dojść z umiejętnościami do poziomu Alfy 4C. Obecnie i tak jestem zadowolony że ogarniam poziom chociaż Corsy B ;) Ostatnio wolny czas nie rozpieszczał, jak tylko się jednak pojawiał udawało mi się go wykorzystać. Wolne Święta pomogły w zbliżeniu się do zakończenia prac ;) Niestety nie udało mi się dobrze uzupełnić ubytków w kalkomanii. Użyłem do tego farby Vallejo w najbardziej zbliżonych kolorach. Strzykawką odciągnąłem sam pigment lecz jego krycie było lekko mówiąc słabe... :( Czynność powtórzyłem 6-7 razy i tak już pozostawiłem. Lepiej już raczej nie będzie. Malowanie oszklenia od zewnątrz pozostało i nawet jako tako "siadło" Całość czeka teraz na ostatnie poprawki i właściwe wykończenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.