Schropadon Napisano 22 Czerwca 2016 Share Napisano 22 Czerwca 2016 Witam Jestem początkującym modelarzem i mam problem z doborem odpowiednich kolorów farb do modelu, a konkretnie chciałbym zrobić "Antka" w takim malowaniu : . Stąd mam 2 pytania. Po pierwsze, jakie kolory farb najlepiej pasowałyby do niego. Do tej pory korzystałem z farb revell'a (emalii) więc najlepiej od tego producenta ale inne też mogą być Po drugie, czy jest jakiś w miarę prosty sposób na zrobienie kalkomanii czy będę musiał je malować ręcznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schropadon Napisano 22 Czerwca 2016 Autor Share Napisano 22 Czerwca 2016 Dzięki za odpowiedź. Maluję pędzlem, ale nie wiem gdzie mógłbym ewentualnie te kalki zamówić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schropadon Napisano 23 Czerwca 2016 Autor Share Napisano 23 Czerwca 2016 Chodziło mi raczej o jakąś konkretną stronę, bo różnie to bywa z jakością wykonania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schropadon Napisano 23 Czerwca 2016 Autor Share Napisano 23 Czerwca 2016 Dzięki. Jeszcze ostatnie pytanko. Do tej pory robiłem modele "fabrycznie nowe" (tj. bez śladów eksploatacji). Czy jest jakaś technika dzięki której mógłbym zrobić ten ślad na boku kadłuba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
UnknownUser Napisano 23 Czerwca 2016 Share Napisano 23 Czerwca 2016 To też jest ciekawa technika Jeżeli chodzi o brudzenie Źródło: Jak-1b - ZTS Plastyk/Mastercraft 1:72 + dodatki własne Autor: Mikołaj75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schropadon Napisano 23 Czerwca 2016 Autor Share Napisano 23 Czerwca 2016 Ok, popróbuje suchym pędzlem. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...