Łuki87 Napisano 29 Stycznia 2017 Share Napisano 29 Stycznia 2017 Witam wszystkim Jestem początkującym modelarzem i kupiłem sobie missouri revell 1:350 i właśnie bym chciał uzyskać realistycznego pokładu w jaki sposób mam wyeksponować deski ? Mam użyć najcieńszego pędzelka i ciemniejszym odcieniem pomalować rowki ? proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taltos1 Napisano 29 Stycznia 2017 Share Napisano 29 Stycznia 2017 Hej, malujesz pokład i później dajesz ciemny wash, na początek wystarczy Pamiętaj, że w okresie wojennym wszystkie powierzchnie poziome malowano w Deck Blue... http://mattbuildsmodels.blogspot.com/2013/03/tamiya-1350-uss-missouri_30.html Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łuki87 Napisano 29 Stycznia 2017 Autor Share Napisano 29 Stycznia 2017 ooo dzięki faktycznie wygląda obłędnie a co myślisz o jakimś kamuflażu ? czy zostawić go w takich oryginalnych szarościach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taltos1 Napisano 29 Stycznia 2017 Share Napisano 29 Stycznia 2017 a co myślisz o jakimś kamuflażu ? Decyzja należy do Ciebie, mam nadzieję, że będzie relacja z budowy http://www.modelwarships.com/reviews/ships/bb/bb-63/700-tam/bb63-10.jpg Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łuki87 Napisano 30 Stycznia 2017 Autor Share Napisano 30 Stycznia 2017 a pewnie że będzie tylko muszę na niego poczekać oraz muszę skończyć remont mieszkania i ruszę z budową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...