Jump to content

Łuki87

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    BE
  1. hej ja mam pytanie w jaki sposób zrobić te otarcia opon na pokładzie przy lądowaniu ?? ja już prawie kończe HMS Nimitz i fajnie wyglądają te starte opony na pokładzie.
  2. hej ja mam pytanie w jaki sposób zrobić te otarcia opon na pokładzie przy lądowaniu ?? ja już prawie kończe HMS Nimitz i fajnie wyglądają te starte opony na pokładzie.
  3. hej mam kolejną zagłostke a mianowicie chciałbym na pokładzie odwzorować starty i lądowania samolotów, wiecie starta guma od kół. Macie jakiś pomysł na ten efekt ? wiem też że na razie pokład się za bardzo świeci ale po dodaniu tego efektu mam zamiar położyć półmat. a przy okazji są to moje pierwsze fotki tego okrętu, jak będziecie mieli jeszcze jakieś uwagi to śmiało piszcie.
  4. oooo super dzięki wielkie, wiertełka nie mam ale jakoś spróbuje poradzić sobie z szpileczką, a jak bym miał kupić wiertełka to polecałbyś mi jakieś ?? Są takie specjalne modelarskie ?
  5. Witam ponownie wiem trochę długo składam go ale sprawy rodzinne , zresztą nieważne. Ważne jest to że napotkałem problem związany z przyklejeniem anten z druciku, w instrukcji jest coś pokazane z świecą lub zapalniczką https://www.hobbysta.pl/pdf/Revell/revell05130.pdf na stronie 8 ale szczerze nie kumam. Na sam klej próbowałem i niestety nie przykleja mi się:( Wiecie jak to rozszyfrować ?
  6. Łuki87

    Wybór kompresora

    aha oki o to mi chodziło wielkie dzięki akurat jest promocji a jeśli chodzi o aerograf to który leprzy : http://allegro.pl/profesjonalny-aerograf-dysza-0-2mm-i6775258221.html lub http://allegro.pl/aerograf-bd130k-wezyk-redukcja-4-dysze-02-03-03-05-i6951992705.html może zupełnie inny ??
  7. Łuki87

    Wybór kompresora

    hej z tego co czytam w takim razie kompletnie nie jest opłacalne kupowanie taniego kompresora z aerografem "do 500 " zł czyli np http://allegro.pl/kompresor-z-aerograf-tg130s-areograf-do-areografii-i6712997212.html?fromVariant=6340815893 ponieważ się szybko zużywa ? szczerze mówiąc jak na pierwszy aerograf nie wiem czy jest sens wydawać ponad 1000 zł proszę o pomoc czy jest sens kupowania takiego zestawu jak podałem wyżej?
  8. TAMIYA, czyli rozumiem pierwsza warstwę podkładem cienko rozcieńczoną farbą a potem prawidłową też ją rozcieńczać? Choć według moich spostrzeżeń TAMIYA jest dosyć wodnistą farbą, i przed podkładem odtłuścić powierzchnie, to też w jakiś sposób pomoże ??
  9. Witam ma pytanie w jaki sposób zrobić podkład by nie zamalować wszystkich szczegółów na pokładzie, ponieważ chciałbym je zachować. Może podpowiecie mi jakim pędzlem albo jakaś technika jest na to jak się nie ma aerografu ?? Szukałem w necie ale nie mogłem nic znaleźć.
  10. a pewnie że będzie tylko muszę na niego poczekać oraz muszę skończyć remont mieszkania i ruszę z budową
  11. ooo dzięki faktycznie wygląda obłędnie a co myślisz o jakimś kamuflażu ? czy zostawić go w takich oryginalnych szarościach ?
  12. Witam wszystkim Jestem początkującym modelarzem i kupiłem sobie missouri revell 1:350 i właśnie bym chciał uzyskać realistycznego pokładu w jaki sposób mam wyeksponować deski ? Mam użyć najcieńszego pędzelka i ciemniejszym odcieniem pomalować rowki ? proszę o pomoc.
  13. Witam wszystkim te zdjęcia pokładu pokazał drakonia już są nie aktywne z miłą chęcią bym się nim przyjrzał. Jestem początkującym modelarzem i kupiłem sobie missouri revell 1:350 i właśnie bym chciał uzyskać realistycznego pokładu w jaki sposób mam wyeksponować deski ? proszę o pomoc.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.