Grzegorz Napisano 27 Maja 2006 Share Napisano 27 Maja 2006 STAR 660...(Warianty...) Jak w tytule... Tym razem cysterna paliwowa (dystrybutor), niestety jakże w opłakanym stanie, ale kurcze na chodzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 7 Czerwca 2006 Autor Share Napisano 7 Czerwca 2006 (edytowane) Mała dawka detali zawieszenia i ramy byłego dystrybutora paliw... Hm... To już niestety ostatnia jego droga... (I to nie własnych siłach tylko na sztywnym holu...) Dane taktyczne-techniczne Przeznaczenie: samochód ciężarowy, terenowy Liczba miejsc w kabinie: 2 Układ jezdny: 6x6 Masa własna: 5800 kg Ładowność maksymalna: 4000 kg (w terenie 2500 kg) Długość: 6,594 m Szerokość: 2,4 m Wysokość: 2,875 m Prześwit: 0,29 m Rozstaw kół: 1,86 m Rozstaw osi: 2,858 + 1,200 m Prędkość maksymalna (na drodze): 73 km/h Pojemność zbiornika paliwa: 2x150 dm3 Głębokość brodzenia: 1,8 m (Star-660 M2) Typ i pojemność silnika: benzynowy, sześciocylindrowy S 47; 4,689 dm3 Moc silnika: 77 kW (105 KM) przy 3000 obr./min Skrzynia biegów: sterowana ręcznie; 5 biegów do przodu, 1 - wsteczny Sprzęgło: suche jednotarczowe Skrzynia rozdzielcza: dwu-przełożeniowa Układ kierowniczy: z przekładnią kierowniczą śrubowo-kulkową Średnica zawracania: 22,16 m Zawieszenie: przód - resory piórowe i amortyzatory, tył - odwrócone resory piórowe i drążki reakcyjne Opony: 12.00x80 Instalacja elektryczna: 12V Wersje: Star-66, Star-660 M1, Star-660 M2, Star-660 M3, Star-660 D oraz wersje specjalistyczne A szkoda...Hm........................................................... Edytowane 11 Lutego 2007 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 30 Czerwca 2006 Autor Share Napisano 30 Czerwca 2006 (edytowane) STAR-660 w wariancie dźwigu kratownicowego ŻSH-6... W wojsku były używane np. w bateriach technicznych obsługujących wyrzutnie rakiet S-75M WOŁCHOW Egzemplarz żywcem wyciągnięty a AMW, sprawny, oczekujący na generalne odświeżenie... Na zdjęciach w trakcie pracy.. Edytowane 11 Lutego 2007 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 30 Czerwca 2006 Autor Share Napisano 30 Czerwca 2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 30 Czerwca 2006 Autor Share Napisano 30 Czerwca 2006 CDN... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
star200 Napisano 25 Września 2006 Share Napisano 25 Września 2006 jeżeli ktoś byłby zainteresowany mogę udostępnić książke "budowa i naprawa samochodów star66/660" tak samo do stara 200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 25 Września 2006 Autor Share Napisano 25 Września 2006 Udostępniaj.... :-) nie zastanawiaj sie...Bezposrednio na forum...w dziale...albo poproś nas o pomoc.... Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
star200 Napisano 25 Września 2006 Share Napisano 25 Września 2006 Udostępniaj.... :-) nie zastanawiaj sie...Bezposrednio na forum...w dziale...albo poproś nas o pomoc.... Pozdrawiam... jak tylko zdobędę aparat to zrobie zdjęcie każdej strony i zamieszczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gulus Napisano 25 Września 2006 Share Napisano 25 Września 2006 Star200, do takich rzeczy polecałbym jednak skanowanie. Przerabiałem fotografowanie stron i lepiej oraz szybciej, wychodzi ich skanowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 11 Lutego 2007 Autor Share Napisano 11 Lutego 2007 Kilka zdjęć, wcześniej pokazywanego dźwigu kratownicowego... (Po małej kosmetyce, ale nie jest to ten sam egzemplarz...) Należy zwrócić uwagę na różnicę w konstrukcji tylnego zawieszenia... Dla dźwigów przewidziano inną budowę „belki” „resoru”. I nieco nowsza konstrukcja... Dźwig teleskopowy R-061... I egzemplarz, jeszcze w malowaniu wojskowym (chyba z AMW...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 11 Lutego 2007 Autor Share Napisano 11 Lutego 2007 Następną ciekawa zabudową na podwoziu STAR-660 jest „transporter” elementów mostu pontonowego PP-64 (Te zdjęcia wykonano dzięki uprzejmości LMW w Drzonowie) viewtopic.php?t=1640 Park pontonowy PP - 64 przeznaczony jest do urządzania przepraw mostowych i promowych o nośności od 40 do 80 ton na śródlądowych przeszkodach wodnych. Jest on na wyposażeniu kompani pontonowej (batalionu saperów ZT, batalionu pontonowego pułku pontonowego, batalionu pontonowego pułku drogowo-mostowego). W skład kompani pontonowej wchodzi: - 3 plutony pontonowe - 1 pluton kutrów Pluton pontonowy składa się z: - 2 drużyn pontonowych (każda 11 pontonierów) - 2 drużyn kierowców (każda 9 kierowców) SPRZĘT: -16 bloków pływających na STAR 660 AP-64 -2 bloki brzegowe na STAR 660 BP-64 (ma wydłużoną, czteroosobową kabinę...) -18 pojazdów STAR 660 (obecnie STAR 266) Pluton kutrów składa się z: - 3 drużyn kutrów (każda 6 żołnierzy) SPRZĘT: -6 kutrów holowniczych KH-200 na przyczepie PKH z ciągnikiem URAL Komplet parku pontonowego pp-64: -48 bloków pływających -6 bloków brzegowych-2 pomosty wjazdowe -6 kutrów holowniczych na przyczepie PKH z ciągnikiem URAL -2 belki pokładowe przewożone na samochodach od kutrów Umożliwia przeprawy na przeszkodach wodnych o szybkości prądu: - dla przepraw mostowych - do 2,5m/s - dla przepraw promowych - do 3,0m/s W zależności od charakteru prowadzonych działań, przy uwzględnieniu wymaganej nośności, charakteru przeszkody itp. możliwe są warianty: MOST - warianty -wstęga pojedyncza -wstęga mieszana -wstęga podwójna PROM -6 promów pod obciążenie 40 ton -3 promy pod obciążenie 80 ton -2 promy o zwiększonej powierzchni ładowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
okonek Napisano 11 Lutego 2007 Share Napisano 11 Lutego 2007 PROM Wspomnien czar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 29 Lutego 2008 Autor Share Napisano 29 Lutego 2008 Cdn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 29 Lutego 2008 Autor Share Napisano 29 Lutego 2008 Cdn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 22 Marca 2008 Autor Share Napisano 22 Marca 2008 Ponownie dystrybutor paliw na podwoziu STAR 660. Zdjęcia mogliśmy wykonać dzięki uprzejmości właściciela i pracowników firmy MOTODEMONT mieszczącej się w Kaźmierzu Wlkp. Bardzo dziękuję za wyrozumiałość i udzieloną mi pomoc. Cdn… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 23 Marca 2008 Autor Share Napisano 23 Marca 2008 STAR 660 przekazany do AMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 24 Marca 2008 Autor Share Napisano 24 Marca 2008 Zdjęcia mogliśmy wykonać dzięki uprzejmości właściciela i pracowników firmy MOTODEMONT mieszczącej się w Kaźmierzu Wlkp. Bardzo dziękuję za wyrozumiałość i udzieloną mi pomoc. Cdn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 31 Marca 2008 Autor Share Napisano 31 Marca 2008 STAR 660 Nieco detali z budowy kabiny i silnika. Cdn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kat Napisano 31 Marca 2008 Share Napisano 31 Marca 2008 Fajne te zdjęcia, przydadzą się Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 31 Marca 2008 Autor Share Napisano 31 Marca 2008 Fajne te zdjęcia, przydadzą się Pozdrawiam Z tego, co pamiętam, co coś przy 660 skrobiesz. Mów, czego ci brakuje, może uda się załatwić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kat Napisano 31 Marca 2008 Share Napisano 31 Marca 2008 Na razie to nic nie skrobie, model powędrował do pudełka, ale jak patrze na ta całą dokumentacje to chyba do niego wrócę niebawem. Zdjęć bryły i detali mam w tej chwili całkiem sporo, zwłaszcza dzięki takim ludziom jak Ty Szczególnie cenne są dla mnie zdjęcia pojedynczych podzespołów, np: silnik, skrzynia biegów, skrzynia rozdzielcza, wnętrze ramy i to czego nie widać na zdjęciach złożonego pojazdu. Najlepsze w tym wypadku były by chyba zdjęcia jakiegoś wraku albo pojazdu w czasie gruntownego remontu. Dziękuje za dobre chęci Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 17 Kwietnia 2008 Autor Share Napisano 17 Kwietnia 2008 SMT-1 (składany most towarzyszący…) na podwoziu STAR 660. Samochodowy most towarzyszący SMT-1 jest przeznaczony dla oddziałów zabezpieczenia ruchu. Służy on do ułatwienia pokonywania wąskich przeszkód naturalnych i sztucznych, jak strumienie, rowy, kanały, skarpy, przerwy w mostach powstałe wskutek zniszczenia przęsła, itp. Most ten jest jednokierunkowy, przy czym można po nim przepuszczać pojazdy kołowe o ciężarze do 11 ton oraz gąsienicowe do 40 ton. PARAMETRY TECHNICZNE: Podwozie - Star 660 Długość przęsła - 10,5 m Szerokość przęsła - 3,3 m Ciężar przęsła - 2,9 t Szerokość przeszkody terenowej na której dopuszczalne jest ułożenie przęsła - 6-10 m Czas rozłożenia (złożenia...) przęsła - 4-5 min obsługa - 2 żołnierzy SMT-1 (składany most towarzyszący…) na podwoziu STAR 660. Zdjęcia mogliśmy wykonać dzięki uprzejmości i przychylności Lubuskiego Muzeum Wojskowego w Drzonowie. Cdn… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 19 Maja 2008 Autor Share Napisano 19 Maja 2008 STAR 660 ŻSH-6 w barwach WP... Cdn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.