Skocz do zawartości

Deutschland type 1/700


Doberman

Rekomendowane odpowiedzi

 Witam!

Jestem nowicjuszem jeżeli chodzi o okręty. Z okrętów miałem tylko do czynienia w skali 1/400 i to w momencie zakupu. Sklejam samoloty i pancerkę. Od zawsze chciałem sobie skleić trzech  korsarzy typu Deutschland, bez jakielkolwiek przyczyny. Może tak mi zostało z dzieciństwa po lekturze Pana Pertka? Ponad 20 lat temu kupiłem sobie z Hellera  w 1/400 Grafa Spee już ze sklejonym kadłubem (właśnie się zastanawiam jak odkleić pokład, bo jest troszku krzywo wklejony i jakby coś na butapreopodobne ) i Admirala Scheera nóFkę funkel nie śmiganą. Wtedy była tylko trzy częściowa monografia z Aj-Pressu i po przyłożeniu modeli do planów poległem. Odechciało mi się dokupić Lutzowa , a Scheer i Graf Spee zaległ w najciemniejszym miejscu piwnicy do teraz. Miałem okazję kupić od Iron Duke z forum  Lutzowa, ale zrezygnowałem po ponownym przyłożeniu do nowszych materiałów Grafa i Scheera . Zmieniłem znowu zdanie i może jeszcze uda mi się odkupić od Iron Duke tego Lutzowa i zrobię porównanie modeli w 1/400 przed sklejeniem.  Dlaczego nie 1/350? Bo w tej skali nie mam takiego miejsca, aby wstawić na długość model, a w 1/400 Scheer po modernizacji wchodzi w gablotkę z zapasem centymetra i to na skos ?

Podglądając jak szacowne grono skleja mega modele w 1/700 i to jeszcze robiąc efekt płynącego okrętu na wodzie? i biorąc pod uwagę, że zdjęcia nie oddają jakie to małe wpadł mi do głowy diabelski plan, że potrafię w tej skali też skleić korsarzy i to płynące na wodzie.  Nigdy się tak nie pomyliłem jak przy tej skali :D  gdy otworzyłem pudełka z modelami.  Szacun dla Was !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dla mnie to jakbym się zderzył z ciężarówką :D . Zakładam okulary i widzę, że nic nie widzę :D ?