Spit Napisano 1 Kwietnia 2008 Share Napisano 1 Kwietnia 2008 Witam Prezentuję mój najnowszy model Thunderbolta- Chief sku mah Model był bardzo przyjemny jedyną rzeczą która mnie wkurzyła była walka z kalkomaniami jak widać wszystkie leżą raczej dobrze oprócz Indianina który się w dwóch miejscach zmarszczył.Uważam że model zawiera wiele błędów ale ich wychwycenie pozostawiam już Wam Zapraszam do oglądania: I takie coś ciekawego chyba Proszę o opinie i krytykę oczywiście.Obecnie pracuję nad Mustangiem w wersji D-15 w malowaniu Miss Hellen myśle że też będzie galeria ale to jeszcze z miesiąc. Pozdrawiam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 1 Kwietnia 2008 Share Napisano 1 Kwietnia 2008 Co sie stało z osłoną kabiny????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 2 Kwietnia 2008 Share Napisano 2 Kwietnia 2008 Drogi Spicie. Pomimo,że nie jestem ekspertem od T-boltów (jest nim raczej kolega Timi), to chciałbym podzielić się z Tobą kilkoma uwagami dotyczącymi wykonania twojego modelu. W twoim Thunderbolcie aż roi się od kontrastów. Z jednej strony bardzo ładnie i gładko nałożony metalizer,a z drugiej niedomalowane, jakby pędzlowane nie dobrze rozmieszaną i niewystarczjąco wstrząśniętą farbą elementy kokpitu i wewnętrznej części pokryw podwozia głównego. Bardzo duży plus dla Ciebie za ładne nałożenie kalek (choć nie wszędzie dobrze powłaziły w linie podziału),a jednocześnie spora krecha za paprochy i włoski na powierzchni modelu. Pochwała należy Ci się za całkiem schludne wykonanie km-ów i pasów amunicyjnych, a ochrzan za dziwne okopcenia na skrzydłach i średnio dobrze wykonane okopcenia Browningów. Dobrze i prosto wklejone podwozie i podwieszenia gryzą się ze zmatowioną owiewką (zapewne miałą bliższy kontakt z klejem lub benzyną tak?). Ogólnie twój model oceniam na 5,5/10 i mam nadzieję,że w Mustangu unikniesz tych błędów. Gdybyś miał jakieś pytania odnośnie P-51 pisz do mnie na PW. Pozdrawiam Kornik P.S. Twoje zdjęcia są bardzo ciemne. Spróbuj na przyszły raz rozjaśnić je nieco w jakimś programie graficznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hanadam Napisano 2 Kwietnia 2008 Share Napisano 2 Kwietnia 2008 Podejrzewam, ze owiewka malowana jakimś clearem (po kilku nieudanych próbach sobie odpuściłem te specyfiki). Sam kończę P-47N także akademowskiego... prawie ten sam model i możecie się go wkrótce spodziewać tutaj Bardzo mi się podoba położenie metalizera. Napisz jakiego użyłeś i czym werniksowałeś bo mój humbrolek tak ładnie się nie prezentuje. Czy jesteś pewien , ze wnęki podwozia i komór kaemowych były chromate green a nie yellow ? czy to tylko kwestia egzemplarza?? Ps. Czarny pas przed kabiną jako antyodblaskowy nie powinien się świecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 2 Kwietnia 2008 Share Napisano 2 Kwietnia 2008 Dzbanek miał bardzo ciekawy układ doprowadzający powietrze i spaliny do sprężarki. Ten wylot przed tylnym kółkiem to właśnie "rura wydechowa" dlatego nie powinna sie tak błyszczeć. i jeśli gdzieś trzeba okopcić, to właśnie tam. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 2 Kwietnia 2008 Share Napisano 2 Kwietnia 2008 Bardzo mi się podoba położenie metalizera. Napisz jakiego użyłeś i czym werniksowałeś bo mój humbrolek tak ładnie się nie prezentuje Przy malowaniu metalizerami bardzo ważny jest podkład. Albo specjalnie przygotowany (taki jaki ma np. Alclad) lub też zwykła czarna połyskująca emalia. Tutaj Humrol sprawdza się znakomicie. Wypróbuj metalizery Model Mastera, a jak będziesz miał trochę wolnej kaski to zaopatrz się w przynajmniej 2 odcienie Alclada (np. White Aluminium i Stainless Steel). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timi Napisano 2 Kwietnia 2008 Share Napisano 2 Kwietnia 2008 nie ekspert tylko miłośnik Jakoś nie mogę się przekonać do Twojego modelu. Zdjęcia pomijam bo i tak są powyżej średniej na forum. Nie podobają mi sie przede wszystkim bomby, ale to raczej wina zestawu, szkoda ze nie poprawiłeś. Okopcenia jak już Kornik wspomniał nie fajne, a brak przy kolektorach wydechowych. Nie podoba mi się też to zabrudzenie niby do kabiny Wnętrze browningów też nie takie, ale to Aca zrobiła po prostu po swojemu. Ciężko poznać, ale jak zmalowałeś wnętrze browningów i podwozie?? Bo farba wygląda na niewymieszana. Kolejny babol Acedemy który powieliłeś to wylot ze sprężarki, w takim uchyleniu jak Ty zrobiłeś nie powinny tak odstawać Odstają minimalnie jedynie wtedy gdyż żaluzje są maksymalnie do otwarte. Widze próby washa, który chyba nie dokońca wyszedł Wiem że model Academy to nie Tamiya, ale przy przy popatrzeniu na fotki można coś fajnego działać, ja zacząłem budować na konkurs model Academy, tylko ze N (http://s97.photobucket.com/albums/l232/timi1987/p47n/ tutaj garsta fotek). Nie pisze tego złośliwie, tylko jakbyś chciał robić kolejnego T-bolta to wiesz co można poprawić, zawsze możesz sie odezwać o jakieś fotki to bezproblemowo coś podeśle:D pozdrawiam edit tak dlugo pisałem tego posta że doszło kilka nowych:D Pozwolę wrzucić sobie fragment PW jaki dostałem od Gienka (mojego Thunderboltowego mentora) na PWM "komory podwozia i inne wewn. były z całą pewnością malowane tylko i wyłącznie Zinc Chromate (Yellow). Również firewall. Panele osłonowe silnika od wewnątrz anodowane." co do wylotu spalin ze sprężarki to masz racje, ale jednak bardziej brudziło się bezpośrednio przy wylocie, powinien on też być lekko innego kolory, tak zresztą jak wylot ze sprężarki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spit Napisano 2 Kwietnia 2008 Autor Share Napisano 2 Kwietnia 2008 Witam Bardzo Serdecznie Jestem wdzięczny za tak konstruktywne uwagi jakich mi drodzy koledzy udzieliliście. Model rzeczywiście posiada mnóstwo baboli, jest to po części moja niewiedza po częśći brak umiejętności, a po części brak czasu na zrobienie relacji która wiele rzeczy by rozjaśniła. Wychwyciliście wszelkie błędy i zwróciliściew mi uwagę na wiele rzeczy które postaram się poprawić w Mustangu przy którym obecnie dłubię, myślę że przy nim będzie mało błędów merytorycznych bo posiadam duże ilości dokumentacji. Co do Thunderbolta to owiewka miała styczność z rozcieńczalnikiem,niby, ubrudzenia przy kabinie rzeczywiście nie wyszły dobrze pozatym wszystkie błędy które wytkneliście naprawdę istnieją. Co do metalizera jest to Humbrol-Polished Aluminim tryśniety dodatkowo sidoluksem i tyle. Jestem bardzo wdzięczny za konstruktywną krytykę, myślę że przy następnym Thunderbolcie się do Ciebie odezwę Timi ,a co do Mustanga być może zwrócę się do Ciebie Kornik 69. Największym jednak problemem jest czas za miesiąc mam maturę uczyć się trzeba, modele chce też kleić, więc muszę wybierać albo klejenie , albo zdjęcia i wrzucanie ich do internetu, po prostu za mało czasu. Dzięki, Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timi Napisano 2 Kwietnia 2008 Share Napisano 2 Kwietnia 2008 Heh przed maturą to dopiero przypierdzielałem przy modelu. Słuchaj jak chcesz to powinienem miec na modelarni zbędną szybkę od modelu Academy. Na bank mam jedną niepotrzebną, ale pomalowaną, nie wiem czy też nie mam jednej czystej. Jak chcesz to odezwij sie na PM to Ci mogę przesłać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.