Jump to content

spiton

Members
  • Content Count

    5,164
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Everything posted by spiton

  1. ha, ha. Ja bardzo długo nie mogłem się przyzwyczaić do tej dziwacznej idei. Ciekaw jestem czy było dużo wywrotek ? Natomiast sam traktor-pioneet , to dosyć ciekawy pojazd -ultra terenowy. Traktor o wyglądzie ciężarówki.
  2. wyglada całkiem fajnie !!!
  3. Musze powiedzieć, ze raz sprawdziłem, czy to na pewno 72. słowem Brawo !
  4. Bardzo fajnie pomalowany !! Robi wrażenie
  5. ciekawy, rzadki model. i piekne wykonanie. Cudeńko !!
  6. dioramka wyszła bardzo zgrabnie i realiztyczne
  7. Dzieki za komentarze. Nie wiem jak to działa, ale sprawiaja one jednak przyjemność ,-)
  8. chodzi za mna przez lata ten model. Faj ne podwozie. w ogóle Francuzi robili fajne podwozia. te od Mirage F1 to moje ulubione ,_)
  9. Ja bym zrobił kabinke od podstaw. nie jest skomplikowana pod względem geometrycznym, a jak ją dokłądnie wpasujesz w model i zrobisz na obraz i podobieństwo planów, to efekt bedzie znakomity. Robiłem kiedyś P-66 Vanguard, który miał kabinke Vacu, słabo pasująca, i zrobiłem kabine, od podstaw, najpier budując jej wregi z drucików, a potem oblepiając cienka pleksi. I efekt jest przyzwoity (moim zdaniem)
  10. super, ten dornier. To jeden z modeli co za mną chodzą. Fajnie się sklejało ?
  11. Narobiłeś się strasznie z tym wnętrzem. Zbudowane jest ciekawie, aczkolwiek zastanawiam się, czy rzeczywiście szkielet budowany był z takich płaskich dech. Jako konstruktor - architekt, uzył bym innych przekrojów, a w lotnictwie każdy zaoszczędzony kilogram, to skarb . Słowem wygląda to dziwnie . Co do koloru drewna.Stara prawda mówi, że prace wynończeniowe są bardzo ważne. U ciebie ten etap, raczej ujął, niż dodał. Ale nie martw się, i tak wiele z tego widac nie będzie. Wybacz szczerość wypowiedzi, ale znam Twoje modelarstwo od lat, i mam nadziej, że się nie obrazisz. Tem model ma tak wiele w
  12. Jak na myśliwca, to z tej kabinki pewnie niewiele było widać.... Lubie tego Iła, Fajny samolot. ładny. W poruwnaniu z IŁem 2. ale wersja mysliwska powinna mieć kabinke jak w ła-7, przynajmniej, a nie taki bunkier.
  13. Bardzo lubie ten czołg. Fajnie wyszedł.
  14. model mega. tylko zdjęcia nie wykorzystuja potencjału modelu i podstawki
  15. Ten samolot ma w sobie jakąś moc. z przyjemnością obejrzałem warsztat i czekam na ciąg dalszy
  16. Bardzo lubie takie przeróbki. zapowiada się bardzo interesujący model !
  17. Rymulus, widze, że rozwijasz się w swoim szaleństwie ,-)) Detaliki sliczne !!
  18. Mega model. Swietna konwersja. Bardzo ciekawa wersja i znakomite wykonanie. Bardzo mi sie podoba !
  19. zrobiony bardzo efektownie. Zdecydowanie się podoba, ale mi napisz jeszcze co to znaczy, ze od śledzia ?
  20. fajny model ciekawego samolotu w jeszcze ciekawszym malowaniu !
  21. sliczna kobra. Bardzo lubie ten samolot. Piekny model !
  22. Miałem w szafie takiego zuka, no to go zlepiłem ,-) I wsadziłem na niego Cruisera.
  23. te moje uwagi to takie aptekarstwo. Generalnie super robota !!!!!
  24. Mega . bardzo mi się podoba. Drzewa super, i scena super. Kilka lat temu zaczołem robić podobną sene, tyle, ze bez drzew. I miałem takie przemyslenia, ze przestrzeń pomiedzy odciskami gąsienic, powinna nosic ślady od spodu kadłuba. To raz. a dwa, ze po bokach kolein od gąsienic, powinny byc niewielkie bruzy ze śniegu, który odpada z gąsienic. Generalnie super. Moze te moje przemyślenie Ci się do czegos przydadzą , może nie ,-)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.