Avi Napisano 4 Kwietnia 2008 Share Napisano 4 Kwietnia 2008 Witam Mam pytanie do dotyczące modelu "pełzaka" w skali 1/35, a jako, że się na tym zbytnio nie znam, tak więc zasięgam opinii fachowców. Otóż muszę (ktoś mnie poprosił) zrobić model czołgu Pzkfw III ausf. G Doradźcie mi proszę jaki zestaw mam wybrać - tzn. który jest najlepszy? Najpewniej Dragon, ale jak mówię, nie znam się, więc pytam ). Zależy mi, nie ukrywam, na najlepszym modelu. Jakie dodatki do niego ewentualnie dokupić (jeśli są oczywiście w ogóle potrzebne)? z góry dziękuję za pomoc Avi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Avi Napisano 5 Kwietnia 2008 Autor Share Napisano 5 Kwietnia 2008 To co? Nikt nie jest w stanie udzielić mi odpowiedzi? Bez jaj? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SmokHaosu Napisano 5 Kwietnia 2008 Share Napisano 5 Kwietnia 2008 Zdaje się jest ten model z Dragona w opcji do wyboru z wersją bodajże H oraz blaszki z Party. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Filipek Napisano 5 Kwietnia 2008 Share Napisano 5 Kwietnia 2008 Jeśli chodzi o Panzera III G, to z tego co mi wiadomo, to jest tylko jeden dostępny model. Jest to ten: Ale czy musi to być wersja G? Jeśli nie, to szczerze polecam najnowszego panzera III J Dragona. Świetnie wykonany zestaw. Być może da się go przerobić na wersję G, trzeba by kogoś obeznanego w Trójkach zapytać, bo ja się nie znam... Model, który Ci pokazałem jest już stary i nie ma porównania z nową trójką J. Poza tym jest go raczej ciężko dostać, choć czasem widuję go na alledrogo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...