stakor1 Napisano 23 Kwietnia 2022 Share Napisano 23 Kwietnia 2022 (edytowane) Witam, Naszła mnie ostatnio ochota na jakiegoś blackhawka w większej skali i postanowiłem zaryzykować z Kitty Hawk. Na szczęście do wyboru mam zabezpieczone zawczasu kilka modeli bo to już praktycznie niedostępne a do HH-60H nabyłem kalki i konwersję z MH-60T Werner's Wings. I ten model chciałbym zrobić jako pierwszy. Do wykonania HH-60J lub MH-60T w tej skali najlepiej nadaje się właśnie model HH-60H KH, ponieważ w pudle ma wiele dodatkowych ramek z innych modeli H-60 Kitty Hawk, z których części - niekiecznie akrat te potrzebne do RescueHawka sa niebędne do zrobienia Jayhawka. To śmigło, które wybrałem. Konwersja WW zawiera - radar, reflektor i wspornik reflektora, pulpit MH-60T, dodatkowy krótki zbiornik paliwa no i kalki. Do malowania wbrałem dedykowany zestaw farb USCG z firmy Bilmodel. Farbek nie trzeba rekalmować bo chwalą się same, jedyne co musiałem zrobić to uzupełnić zapasy żółtego bo mi wszystko poszło na banana i yelowhawka w skali 1/72, notabene taki sam jaki planuję zrobić w 1/35 ;). Edytowane 23 Kwietnia 2022 przez stakor1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitrandir Napisano 24 Kwietnia 2022 Share Napisano 24 Kwietnia 2022 No i cudnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stakor1 Napisano 24 Kwietnia 2022 Autor Share Napisano 24 Kwietnia 2022 No mam frajdę Co do prac z wnętrzem - większość wyposażenia tylnej części trzeba sobie dorobić. Są do wykorzystania krzesełka tylne i stelaż na urządzenia za prawym fotelem pilota. Reszta do zrobienia. Aktualnie utknąłem bo brak i odpowiednich drucików do wykonania kosza ratunkowego. Na tych zdjęciach jeszcze trochę widać jak zakrzywiona była podłoga niestety w modelach KH to już nie pierwszy raz mi się zdarza... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stakor1 Napisano 24 Kwietnia 2022 Autor Share Napisano 24 Kwietnia 2022 Mając doświadczenia z innymi modelami KH sprawdziłem też spasowanie części. Połówki kadłuba po przymierzeniu wyglądają niezbyt ciekawie ale po włożeniu wnętrza i doklejeniu na spodzie osłon reflektorów dółmwygląda nieźle. Nad górą chyba trzeba będzie trochę popracować żeby nie była wklęsła po sklejeniu. Element wspornika z konwersji po docięciu pasuje całkiem nieźle. Jak widać okna HH-60 mają szpary, załatałem to cienkim CA aplikowanym od wewnątrz. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.