Crosman Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 Witam. Mam pytanie do kolegów modelarzy. Przeglądając forum bardzo mi się spodobał efekt wody Okonka. Sam bardzo chciałbym mieć taką rzecz w domu. I tu właśnie tkwi moje pytanie. Chciałbym skleić jakiś niedrogi, mały i w miarę ładny okręcik (najlepiej wojskowy). Jako, że jestem zielony całkowicie w sprawach plastikowych chciałbym wiedzieć gdzie można kupić takie zabawki (musi być ona tania, max z 20- 25 zł- jestem tylko biednym uczniem, a teraz raczej studentem). Jeśli dobrze zrozumiałem artykuł Okonka okręt taki musi mieś odejmowane dno. Proszę o jakieś wskazówki. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzegorz75 Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 popatrz tutaj na przykład http://www.mojehobby.pl/katalog.php?grupa_p=1&kateg=102327 yamato kosztuje ok 27 pln chyba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
okonek Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 No to widze, ze na cos sie te moje wypociny przydaly Proponuje na poczatek jakis z modeli Revella. Jesli chodzi o linie wodna to zawsze mozesz przeciac kadlub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crosman Posted July 6, 2006 Author Share Posted July 6, 2006 Oj przydały się, a ja zainponowały ahhh... tylko pogratul;ować i pozazdrościć talentu . Jeszcze mi się przypomniało, że dużo tanich modelików jest w hipermarketach. Jutro mnie czeka wycieczka na poszukiwanie modelu. Aha i jeszcze jedno pytanko, czy jak pomaluję pływadło pedzelkami to będzie to jakoś w miarę wyglądać Bo pryskawki nie posiadam. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
okonek Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 Ja malowalem w Kalininie wlasnie tak nadbudowki i poprawialem kadlub. Bedzie OK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...