Ostach Napisano 8 Sierpnia 2008 Share Napisano 8 Sierpnia 2008 Witam Jakiś czas temu kupiłem ten mały słodki helikopterek by rekreacyjnie zrobić go jako prezent dla mojej Lubej Oto efekty: Kolor może trochę nie teges - wszak to RLM71 ale tak jak mówiłem modelik był rekreacyjny. Sklejał się ok, kalki delikatne trochę, mało sztywne trzeba uważać. Polecam każdemu w celu oderwania się od hardkorowego modelowania Zapraszam do komentowania. pozdrawiam Ostach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZIO BY NAITT Napisano 8 Sierpnia 2008 Share Napisano 8 Sierpnia 2008 Nie znam się na trzepaczkach - no ładny jest ... Zastanawiam się tylko czy powinien być taki błyszczący ... PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P@wel Napisano 14 Sierpnia 2008 Share Napisano 14 Sierpnia 2008 mógł by być trochę mniej błyszczący ale fajnie wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArmiA Napisano 14 Sierpnia 2008 Share Napisano 14 Sierpnia 2008 Jak tylko przeczytałem pierwsze zdania, jeszcze przed obejrzeniem zdjęć, pomyślałem, że wzorem pewnych modelarzy pomalujesz go na fioletowo z różowymi wstawkami Modelik ładny, faktycznie tylko za bardzo błyszczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...