Marcinej Napisano 10 Sierpnia Autor Share Napisano 10 Sierpnia (edytowane) W dniu 9.08.2024 o 09:20, bzyku741 napisał: Świetnie się prezentuje! Mógłbyś udzielić mi informacji co do konwersji do wersji M? Mam w składzie MiG'a od GWH i zastanawiam się właśnie czy nie ruszyć tematu polskiej 29'tki, wersja M byłaby mile widziana na mojej półce ale nie wiem dokładnie co trzeba przerobić/dorobić/dokupić Pozdrawiam! Na zewnątrz samolotu: Żywiczna antena IFF znajdująca się przed kabina pilota, alternatywą dla tej anteny jest zaślepka z blachy fototrawionej na usunięte anteny radzieckiego IFF. Anteny radiostacji Lampki oświetlenia w dwóch wersjach (kropolowa i spłaszczona) znajdujące się na garbie i pod lewą osłoną silnika Małe anteny na garbie i prawej osłonie silnika w dwóch wariantach, z wysoką i niską podstawą Panele wzmacniające skrzydła na górnej powierzchni skrzydeł W kabinie pilota: Wyświetlacz MFCD po prawej stronie od celownika Pulpit radiostacji R-862 po lewej stronie od celownika Pulpit odbiornika GPS po prawej stronie od celownika w samolotach bez wyświtlacza MFCD Panel sterowania UFCP z kamera nagrywającą dane z wyświetlacza HUD w dwóch wariantach Podstawa odbiornika GPS znajdująca się za fotelem pilot w dwóch wariantach plus antena GPS Dodatkowo czujniki ciśnienia, kąta natarcia, odgromniki. Edytowane 10 Sierpnia przez Marcinej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.