Winogronaczerwoniaste Napisano Czwartek o 07:45 Share Napisano Czwartek o 07:45 Cześć jestem tu nowy na forum i początkujący w modelarstwie chciałbym się dowiedzieć jakie są mniej więcej kroki bo mam mętlik z tego co się dowiedziałem to wygląda to następująco: 1.(złożenie całego modelu) 2. pomalowanie 3. lakier? 4. kalkomanie ale nie wiem za bardzo jak je się dobrze nakłada 5.weathering (chyba tak to się pisze) 6 znowu lakier? nie jestem pewny czy tak to mniej więcej wyglądać proszę napiszcie jaki wy kroki robicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal_1981 Napisano Czwartek o 09:24 Share Napisano Czwartek o 09:24 Hej. W sumie to zależy jaki model wybierzesz. Niektóre modele np. motocykle maluje się jako osobne części i potem skleja w podzespoły. W samolocie np . malujesz wnętrze kabiny przed sklejeniem całości. Figurki też mają swoje prawidła. Za dużo tłumaczenia dla rożnych opcji. Najlepiej wybierz model jaki cie interesuje i zobacz w Warsztacie na forum jak go ktoś robi lub obczaj z filmiku na jutubie - jest filmików cała masa, z opisem czego się używa i jak długo się czeka na wyschnięcie farby. Nie polecam na pierwszy ogień "wydziwiać" i działać niestandardowo bo się zniechęcisz. Po prostu "zgap" od kogoś kto za bardzo nie kombinuje a ładnie mu model wyszedł. Na forum warto wątek ze swoim modelem założyć by zapytać kolegów o jakieś konkretne wskazówki lub gdy coś "zwalisz" by podpytać jak to naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Winogronaczerwoniaste Napisano Czwartek o 10:18 Autor Share Napisano Czwartek o 10:18 a więc: planuje bardziej w lotnictwo kokpit to wiem że trzeba pomalować (dlatego napisałem że złożęnie modelu) na yt to właśnie dostałem mętliku bo niektórzy z tymi lakierami to robili totalnie inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...