Myski79 Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Witam To mój debiut w tej skali i po dłuższej przerwie (12 lat trochę się pozmieniało od tamtej pory.....). Skorzystałem z paru technik opisanych na forum. Może ktoś podpowie co źle co poprawić co jest nie do przyjęcia. Będę wdzięczny za wszelką krytykę uwzględniając prawie "niesklejalność" modeli tej firmy (cyt. z Pana w sklepie). Mimo wszystko podjąłem rękawice... [/url] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rzelu Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Rzeczywiście rzuciłeś się z tym modelem na wodę może nie głęboką ale mulistą... Po pierwsze brawo za ukończenie modelu. Rzucają się w oczy gąsienice nie założone na zęby koła napędowego - RPM i pilnik to dobrana para - należało podpiłować zęby na odcinku koła stycznym z gąsienicą. Tej skrzynce z tyłu, która jest chwytem powietrza do silnika przydałaby się siatka na wlocie. Z tymi plamami rdzy zdecydowanie przesadziłeś - może poprzestań na razie na etapie malowanie+suchy pędzel+wash. Jako następny proponuję model jakiejś firmy dającej więcej przyjemności ze sklejania, a niedrogi: Zvezda, Trumpeter... Powodzenia! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myski79 Posted January 18, 2009 Author Share Posted January 18, 2009 Dzięki Rzelu że poświeciłeś chwilkę na obejrzenie i parę cennych uwag. Na pewno zastosuję przy kolejnym RPM (Vickers E mk.A czeka na natchnienie) a narazie "męczę" Wz34 aga 1:35 podobno.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kat Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Wózki zawieszenia po lewej stronie chyba nie są założone tak jak być powinny. A co do śladów waloryzacji to proponował bym pooglądać zdjęcia archiwalne pojazdów z tego okresu. Wbrew obiegowym opiniom one wcale nie wyglądały jak kupa złomu. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myski79 Posted January 18, 2009 Author Share Posted January 18, 2009 Wózki zawieszenia po lewej stronie chyba nie są założone tak jak być powinny. Ale babol dopiero zobaczyłem...Dzięki Kat A co do śladów waloryzacji to proponował bym pooglądać zdjęcia archiwalne pojazdów z tego okresu. Wbrew obiegowym opiniom one wcale nie wyglądały jak kupa złomu. Może masz parę z chęcią bym się "doedukował" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kat Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Na początek po prostu wpisz w gugla na grafice T-26 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.