tomek14147 Napisano 11 Lutego 2009 Autor Share Napisano 11 Lutego 2009 Myślę, że takie elementy jak kołpaki od kół, wydech, elementy śmigła to łatwiej jest malować przed sklejeniem bo potem łatwiej upieprzyc wszystko przy malowaniu. Zawsze się cieszę jak kołpak jest oddzielnie od opony bo można ładnie pomalować i nie ma stresu, że przy malowaniu opony ubrudzi sie środek i na odwrót. Widocznie lubię się męczyć, ale nie mogłem się powstrzymać, żeby tego nie posklejać i zobaczyć jak to wygląda :P Tomek, puść po kropelce błyszczącego lakieru na zegary na tablicy - będziesz miał szkiełka Dobry pomysł, pomyślę nad tym. Fajnie zamaskowana owiewka - maski? Nie, 6mm taśma maskująca tamki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 12 Lutego 2009 Share Napisano 12 Lutego 2009 MOIM zdaniem kokpit nadal jest zbyt zielony. Albert, co Ty na to? Moim zdanie teraz bardziej przypomina to, co tak naprawdę było w środku niżeli przed przemalowaniem. Niech już zostanie tak jak jest następnym razem będzie lepiej zdecydowanie. Mam nadzieje a tu taka mała podpowiedz kolorystyczna do następnego modelu. Co prawda jest to kabina z G6, ale kolor był identyczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ostach Napisano 12 Lutego 2009 Share Napisano 12 Lutego 2009 Ale ta z G-6 to jest chyba w RLM66.... E-4 też miały w RLM66? Dobrze ja to widze wszystko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 12 Lutego 2009 Share Napisano 12 Lutego 2009 Ale ta z G-6 to jest chyba w RLM66.... E-4 też miały w RLM66? Dobrze ja to widze wszystko Na tej stronie, co wygrzebałeś tutaj na forum jest napisane, jakich kolorów używali Niemcy do malowanie wnętrz. RLM02 i RLM66 dodatkowo RLM02 wykorzystywano do malowania wnęk podwozia. Czyli jeden i drugi jest jak najbardziej poprawny z tym, że RLM02 był częściej spotykany na początku wojny, czyli w tym przypadku.Jeszcze jedno kolor był podobny, ale dodatkowy odcień zielonkawy dawał tlenek miedzi dodawany do pigmentów do zabezpieczenia aluminium. I Mały bonusik To są zdjęcia maszyny Helmuta. Zdjęcia pochodzą ze strony. http://www.messerschmitt-bf109.de/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ostach Napisano 12 Lutego 2009 Share Napisano 12 Lutego 2009 Czyli jeden i drugi jest jak najbardziej poprawny z tym, że RLM02 był częściej spotykany na początku wojny, czyli w tym przypadku.No właśnie o to mi chodzi. Ale no ok. Najlepiej zrobić Gustava i nie będzie problemu :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 12 Lutego 2009 Share Napisano 12 Lutego 2009 No właśnie o to mi chodzi. Ale no ok. Najlepiej zrobić Gustava i nie będzie problemu :P I o to chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 12 Lutego 2009 Share Napisano 12 Lutego 2009 Można prosić o usunięcie dwa tazy się wysłało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek14147 Napisano 12 Lutego 2009 Autor Share Napisano 12 Lutego 2009 albert091283 dzięki wielkie za zdjęcia. Przydadzą się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 12 Lutego 2009 Share Napisano 12 Lutego 2009 albert091283 dzięki wielkie za zdjęcia. Przydadzą się. Nie ma za co! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modelożerca Napisano 1 Września 2013 Share Napisano 1 Września 2013 Masz zły kolor wnętrza. Na pierwszej fotce wygląda to jak RAF interior green, a to przecież nie spitfire. Na drugiej ten błękit RLM65 występował jedynie na spodnich powierzchniach samolotów Luftwaffe, nigdy we wnętrzu kokpitów. Jeśli już, wnętrze było w RLM 02 we wcześniejszych wersjach, albo RLM66 Schwarzgrau w późniejszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 1 Września 2013 Share Napisano 1 Września 2013 Kolego modelożerca twoja pomoc była by nieoceniona gdyby nie to ze ostatni post w tym warsztacie został napisany 4 lata temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.