Drak Napisano 14 Marca 2009 Share Napisano 14 Marca 2009 W końcu skończony! Zabierałem się za niego tak długo pewnie dlatego że nie darze tego czołgu żadną sympatią i średnio chętnie go pieściłem... Ale z końcowego efektu jestem zadowolony i chętnie przeczytam Wasze opinie Wewnątrz kół nie ma błotka gdyż taka jest zasługa żwirku który swobodnie wpada tam i czyści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kermit Napisano 14 Marca 2009 Share Napisano 14 Marca 2009 Według mnie jest ok, ale ja jestem pancernym laikiem, więc mną się nie sugeruj. ;) Gratuluję ukończonego modelu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacperek315 Napisano 14 Marca 2009 Share Napisano 14 Marca 2009 Mi też się model podoba. Ładny wash i odpryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rhinoceros Napisano 14 Marca 2009 Share Napisano 14 Marca 2009 Hej, na pierwszy rzut oka nieźle wygląda... To, co razi- zbyt agresywne "błoto" (a tak nawiasem mówiąc skąd błoto- i to tak równo naniesione- w czasie kampanii sycylijskiej?)- popracuj nad tym. Radzę próbować na innych modelach. Co do filtrowania- Sherman w tym klimacie winien byc raczej pokryty kurzem... Pozdrawiam i życzę sukcesów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skoti Napisano 14 Marca 2009 Share Napisano 14 Marca 2009 Hej, na pierwszy rzut oka nieźle wygląda... To, co razi- zbyt agresywne "błoto" (a tak nawiasem mówiąc skąd błoto- i to tak równo naniesione- w czasie kampanii sycylijskiej?)- popracuj nad tym. Radzę próbować na innych modelach. Co do filtrowania- Sherman w tym klimacie winien byc raczej pokryty kurzem... Pozdrawiam i życzę sukcesów! wiesz we Włoszech też czasami pada deszcz i wtedy ten kurz i pył zamienia się w paskudne, lepiące się do wszystkiego błoto . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...