igi Napisano 13 Maja 2009 Napisano 13 Maja 2009 No to przystępuje do projektu z P-38J. Modelik z 1994, więc pewnie kalki są badziewne... Nabyłem go za całe 56 zeta Już kiedyś sklejałem ten modelik, a że dobrze go wspominam i ten poprzedni to kompletna amatorszczyzna, to jak go zobaczyłem na Allegro to stwierdziłem czemu nie Chciałem się zabrać dziś za kabinę, ale nie mogę zrozumieć instrukcji jak ją pomalować I tu zwracam się do was o pomoc... Prosiłbym o jakieś zdjęcia kabiny oryginału lub innych modeli albo jak komuś by się chciało, to korektę mojego dzieła z Painta Zdjęcia: Poprzednik: I tu jak komuś ewentualnie się chce prosiłbym o korektę... Przepraszam za to coś, ale jestem zielony w informatyce Cytuj
hanadam Napisano 13 Maja 2009 Napisano 13 Maja 2009 troszkę grafiki z symulatora tutaj P-38L w twoim malowaniu tutaj jeszcze kilka przydatnych fotek tutaj i na deser http://p38assn.org/gallery.htm Cytuj
krzychu-onisk Napisano 13 Maja 2009 Napisano 13 Maja 2009 http://www.cybermodeler.com/aircraft/p-38/p-38_walk.shtml myśle że też może się przydać. Powodzenia Cytuj
Krzysztof Salwiczek Napisano 13 Maja 2009 Napisano 13 Maja 2009 A ja mam pytanie jakie to-to jest duże w skali 1/48, rozpiętość i długość? I oczywiście będę kibicował, Krzysiek Cytuj
Ostach Napisano 13 Maja 2009 Napisano 13 Maja 2009 A ja mam pytanie jakie to-to jest duże w skali 1/48, rozpiętość i długość? około 32,5x23,5cm. Czyli całkiem sporo. Wyobraź sobie, że kadłuby z silnikami to mniej wiecej messerki 109 w 48. Cytuj