Sebaar Napisano 3 Lutego 2009 Napisano 3 Lutego 2009 Pomimo iż była dosyć krótka, historia HMS Prince of Wales była obwita w wydarzenia, takie jak bitwa przeciw Bismarckowi na drodze duńskiej, na jego pokładzie podpisano Kartę Atlantycką. Swój krótki żywot zakończył zatopiony przez japońskie lotnictwo pod Kuantanem. Tyle historii, model co prawda z lat 70 ubiegłego wieku, ale po wzbogaceniu go o blaszki Eudarda prezentuje się całkiem porządnie. Warto dodać że na przykładzie tego okrętu najlepiej widać że Brytyjczycy mieli fantazje jeżeli chodzi o kamo. Cytuj
Pafica Napisano 3 Lutego 2009 Napisano 3 Lutego 2009 Fajny, co prawda nie znam się na okrętach, ale podoba mi się. Cytuj
Jędrek Napisano 3 Lutego 2009 Napisano 3 Lutego 2009 kamo fajne, całość sprawia dobre dla mnie dobre wrażenie - podoba mi się szkoda, że nie ma zbliżeń - mam wrażenie, że coś nie tak jest z relingiem na głównym pokładzie, jeszcze zacieki jakoś do mnie nie przemawiają Jędrek Cytuj
szkp Napisano 3 Lutego 2009 Napisano 3 Lutego 2009 Kamo ciekawe, ogólnie model mi się podoba. Czy w lewej brcie, przy dziobie nie ma przypadkiem wklęśnięcia w plastiku, czy mi się tylko wydaje? Cytuj
JPG Napisano 3 Lutego 2009 Napisano 3 Lutego 2009 A ta bitwa z Bismarckiem to nie była w Cieśninie Duńskiej - po angielsku Denmark Strait (nie mylić z Cieśniny Duńskie tj. Skagerrak i Kattegat) ? Z określeniem Droga Duńska się jeszcze nie spotkałem. Ładnie wykonany kamuflaż. Sam modelik fajny ostatnio nawet widziałem go w sklepie za śmieszne pieniądze typu 30 zł. Może jeszcze się skuszę Cytuj