Skocz do zawartości

M113A2 Tamiya 1:35


Qdłaty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jako, że to mój pierwszy post na tym forum, to wypada się przedstawić.;) Jestem Maciek, ale będę występował tu pod nickiem Qdłaty. Ponadto jestem z Łodzi, i tam też studiuję. Niektórzy pewnie znają mnie z PWM.

Tyle wstępem, przechodzimy do modelu.

p1170853kt9.jpg

Padło na M113 Tamiyi. Skala 1:35. Malowanie przewiduję piaskowe. Składał się całkiem przyjemnie poza paroma miejscami. Pojazd sam w sobie prezentuję jako osobny wątek, ale jeśli starczy zapału ma być elementem dioramy. Dlatego też, nie będzie on ani bardzo zniszczony, ani bardzo obładowany sprzętem. Ponadto purystą nie jestem, wiec zdjęcie traktuję jako inspirację, a nie wzór.

 

Po sklejeniu i wstępnym malowaniu model prezentuje się następująco:

63090172mg8.jpg

35394676og4.jpg

79368774ne4.jpg

35733375sf1.jpg

61135703kh6.jpg

 

Na początku jako bazę użyłem MM 1735 (wood flat), następnie do cieniowania jaśniejszy MM 1709 (radome tan flat) oraz ciemniejszy MM 1742 (dark tan flat). Po raz pierwszy starałem się zrobić cieniowanie na całym modelu. Efekt nie jest powalający i jeszcze trochę poprawek się przyda. Miejscami cienie są za intensywne, a w innych trochę tego za mało (tak mi się przynajmniej wydaje). Mimo to, jak na pierwszy raz, jestem w miarę zadowolony.

A Wy co o tym sądzicie? No i jakie sugestie "co dalej?"

Na koniec chcę model prysnąć mgiełką "kurzu", więc kontrast między kolorami trochę się zmniejszy. Czy może prysnąć to miejscowo, delikatnie kolorem bazowym?

 

Pozdrawiam,

Maciek

[/img]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Drobny postęp. Trochę detali pomalowałem, nałożyłem kalki. Zapomniałem światła z tyłu pomalować, ale to się zmieni. ;o) Mam lakier clear mat Pactry, czy chcą go nałożyć aerografem jest konieczność rozcieńczania go jak każdą farbę?

64259024.jpg

42744669.jpg

29711514.jpg

76591129.jpg

 

W następnym odcinku już z bambetlami.

Pozdrawiam,