Jump to content

Members
  • Content Count

    1,996
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    Gdynia
  • Interests
    VW & DSK
  1. Suchy6 Zerknij na Prywatną Wiadomość. Pzdr
  2. Jarzma tam nie ma - zestaw zawiera samą lufę, to co na fotce widać to dwie połówki jarzma zestawowego z modelu trumpka. A o braku tejże części informuje RB Model w zdaniu umieszczonym na jednym z poniższych zdjęć. Co ciekawe i po angielsku i nawet po polsku: http://rbmodel.pl/picture.php?dir=35B68
  3. To hamulec wczesny, a powinien być późny - jest on na ramce więc bez problemu poprawisz. EDIT: Tomek_gnr A tak, nie zwróciłem uwagi że akurat tamten egzemplarz budujesz. Zwracam honor.
  4. Zimmerit robisz/kupujesz?
  5. AFV to Flak 18 zaś te abery które wskazałeś są do 36. Znajdź blachy do Flaka 18 i będzie git. Merytorycznie, kupiłeś najlepszą armatę Flak 18.
  6. Jotki miały metalowe rolki - wczesne 4, zaś późne 4 albo już tylko 3. Co do wyboru wersji, Damian mądrze przemyślał sprawę i jego wybór wydaje się być poprawnym - ale jak wiemy do końca tej czwórki nikt nie rozgryzie, bez nowych fotek.
  7. Fakt, gąski to przecież DSy, więc nie ma kłopotu ze zmianą kierunku. Znawcą Brummbara niestety nie jestem, zimowych fotek wersji średniej nie posiadam. Myślę, że pewne kwestie wyjaśniłaby pozycja W. Trojcy o Brummbarze. Kojarzę jednak, że tylko 4 dywizjony je miały na stanie - zatem pokrótce prześledziłem je i oto co znalazłem: *Sturm. Abt. 216 - walczący w debiucie Brummbara pod Kurskiem lipcem 1943 (pojazdy wczesne) i potem na wschodzie do grudnia 1943. Reorganizacja w Austrii i powrót na front do Włoch pod Anzio w 1944. Tu raczej swojego zimowego nie wciśniesz. *Sturm. Abt. 217 - walczący w Normandii pod Falaise w 1944 - tam dostał solidne lanie i mało co się z niego ostało (Twój pojazd się do niego pisał przed malowaniem zimowym). Po odwrocie z Normandii resztki żołnierzy dozbrojono i użyto w Ardenach 16 grudnia 1944, podczas Wacht am Rhein. Czy znajdowały się tam pozostałe z Normandii wersje średnie? - nie wiem, ale jest to dość prawdopodobne - na pewno uzupełnienie to późne wersje Brummbara. Po klęsce w "bitwie o wybrzuszenie" dywizjon walczył w obronie Zagłębia Ruhry - kapitulacja w kwietniu 1945. *Sturm. Abt. 218 - walczący z powstańcami w warszawie w 1944, potem losy są mniej znane - gdzieś czytałem, że walczył zimą tj. początkiem 1945, nad Odrą - nie mam co do tego pewności, choć wówczas Twoja konfiguracja by tu spasowała. *Sturm. Abt. 219 - sformowany we wrześniu 1944 - walczący na Węgrzech i Czechach - jak pokazują fotki używali późnych odmian Brummbara. Zatem raczej nie skorzystasz. Pzdr
  8. Łyżka po obiedzie, ale gąski są na odwrót. Zimówka wyszła świetnie.
  9. Zdemontuj ten zwój drutu z prawej strony, on jest co najmniej 3 razy przeskalowany. EDIT: Dołóż klamerki zapinek na narzędzia po bokach pojazdu - te na górze panzera tak ładnie wyglądają, a po bokach brak.
  10. Jeśli nie dajesz ogniwkowych plastikowych gąsek (tudzież metalowych, o ile takie są), to fartuchy bym zostawił - zwłaszcza że są fototrawione i fajnie zasłonią mało naturalną gumę.
  11. Tak, dla modelu ma to znaczenie. Równy tydzień temu zapowiedzieli, więc chyba nie dziwne że nie produkują. Cena to pojęcie bardzo względne, jeśli chcesz mieć model, a nie zabawkę to na nią się nie patrzy. Zresztą model Tamci bez tych dodatków jest hmmm biedny.
  12. Zapytam się: "czym dokładnie"? Poszukaj może choć trochę w googlach. RB model właśnie ją zapowiedziało, Świetna lufka jest w full kicie Voyagera - który jest niezbędny do uzyskania delikatnego wyglądu Tamci: http://www.jadarhobby.pl/voyager-pro35001-leopard-p-14976.html A swego czasu robiło ją też Armorscale.
  13. Czysta praca. Co do oponek na podtrzymujących oraz jezdnych kołach, można by tą gumę sfatygować. Najpierw nożykiem podziubać, potem coś grubszym papierem ściernym potraktować, by wreszcie nitrem sfinalizować ich postarzanie. Domyślam się, że pojazd będzie miał niebawem antenę/y - tego nie wiem, więc niejako pytam.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.