Marcin K.
Użytkownicy-
Liczba zawartości
424 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana Marcin K. w dniu 25 Grudnia 2018
Użytkownicy przyznają Marcin K. punkty reputacji!
Reputacja
23 ExcellentInformacje
-
Zainteresowania
Modelarstwo
Ostatnie wizyty
1 254 wyświetleń profilu
-
Ti Se tO sam dorób Tak nawiasem to te niby rybie paszczęki szpecą okrutnie wszystkie ładne samoloty
-
Fachowcy pewnie już widzieli, więc pytanie moje o opinię waszą jest Dobre to, to?
-
[S] Kenworth K-123 AMT 687/06 + naczepa Fruehauf AMT 1109/06 1:25
Marcin K. odpowiedział Marcin K. → na temat → Giełda [S] Sprzedam
Ponawiam z ceną 460pln z wysyłką. -
Kupię jeśli ktoś posiada niewykorzystane kompletne kanały wlotowe z dowolnego zestawu F-18 Kinetic 1/48 . Może też być cała ramka zawierająca ww. części. Fotka poglądowa zapożyczona ze strony mojehobby.pl Jeśli jej publikacja narusza forumowy regulamin to poproszę o jej usunięcie.
-
Ogłoszenie nieaktualne, poproszę o jego usunięcie.
-
[S] Kenworth K-123 AMT 687/06 + naczepa Fruehauf AMT 1109/06 1:25
Marcin K. odpowiedział Marcin K. → na temat → Giełda [S] Sprzedam
480pln z wysyłką. -
[S] Kenworth K-123 AMT 687/06 + naczepa Fruehauf AMT 1109/06 1:25
Marcin K. odpowiedział Marcin K. → na temat → Giełda [S] Sprzedam
-
[S] Kenworth K-123 AMT 687/06 + naczepa Fruehauf AMT 1109/06 1:25
Marcin K. odpowiedział Marcin K. → na temat → Giełda [S] Sprzedam
-
Cześć. Sprzedam modele jak w tytule. Ciągnik odkupiony od jednego z Użytkowników niniejszego Forum dość dawno temu. Odkupiłem go z dwiema częściami oddzielonymi od ramek. Są to detale osprzętu silnika ( turbosprężarka chyba) Całość zestawu kompletna. Załączam zdjęcia m.in tych części. Naczepa jest w stanie sklepowym. Cena kompletu (ciągnik +naczepa) 520PLN plus koszt wysyłki PP. Ciągnik nie jest już dostępny w Polsce, z tego co się orientuję. Pozdrawiam Marcin
-
160pln z wysyłką PP.
-
Podbijam z małą korektą. Za model 170pln.
-
Od dawna staram się tak właśnie robić Wiele cennych informacji jest często gdzieś głębiej "zakopane"
-
To nie jest takie proste , choć początkowo tak myślałem. Właściwie to obie rampy zewnętrzne współpracują z układem ramp wewnętrznych sterowane sygnałami z czujnika kąta natarcia, prędkości obrotowej silników i innych. Ta współpraca, zwłaszcza w trakcie manewrów odbywa się w bardzo dynamiczny sposób. Widać to np. na jednym z filmów który wyszukałem na YT w trakcie rozpoznania tematu. https://youtu.be/FVK49DhMR38
-
Przepraszam że dopiero teraz odpisuję. Przejrzałem link i skan publikacji który podesłałeś i w zasadzie to wszystko co było mi potrzebne. Prócz tego próbowałem znaleźć dodatkowe informacje. W zasadzie wszystkie źródła podają podobne. Nie wdając się w szczegóły wloty (rampy zewnętrzne i wewnętrzne ) działają tylko w trybie automatycznym. Teoretycznie może być więc taki moment w trakcie manewrów w locie że rampy zewnętrzne będą na jakiś moment całkiem otwarte. Nie udało mi się jednak znaleźć foto potwierdzającego moje domysły. Większość zdjęć pokazujących samolot w locie przedstawia rampy zewnętrzne właśnie w pośrednim położeniu. Czyli jednak będę musiał troszkę przerobić zestawowe części. Jeszcze raz serdecznie dziękuję i pozdrawiam
-
Witam Kolegów. Planuję budowę modelu tytułowego samolotu w konfiguracji "w locie". Jak prawidłowo ustawić wloty powietrza by merytorycznie było prawidłowo? W zestawie Hasegawy (pt49), bo taki będzie bazą do budowy, jest tylko jedna możliwość, mianowicie wykonania w pełni otwartych. Z tego co widziałem taka pozycja występuje najczęściej na postoju gdy silniki i inne systemy są wyłączone. Na fotografiach lecących maszyn trudno się dopatrzeć takiego ustawienia. Zazwyczaj jest takie jak na poglądowej fotce którą "pożyczyłem"z Internetu. Zapewne jako w pełni automatyczne są sterowane sygnałami z czujników np. AOA, ale tego nie jestem pewienMoże ktoś z Kolegów ma dokładniejsze informacje na ten temat? Dla mnie oznacza to ewentualną możliwość obejścia się bez przeróbek. Pozdrawiam