Jump to content

Marcin K.

Members
  • Content Count

    390
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Marcin K. last won the day on December 25 2018

Marcin K. had the most liked content!

Community Reputation

11 Good

Personal Information

  • Interests
    Modelarstwo

Recent Profile Visitors

665 profile views
  1. Cześć. Jakiś czas temu też próbowałem zgłębić ten temat bo mam na warsztacie M1 Pandy. Nie udało mi się dotrzeć do konkretnych informacji na ten temat. Z dyskusji na różnych forach udało mi się ustalić jedynie że warstwę antypoślizgową zaczęto stosować począwszy od wersji M1 IP i to nie na wszystkich od razu. Powodem wdrożenia tego rozwiązania miała być duża ilość wypadków wśród załóg tych wozów w czasie ćwiczeń poligonowych. Duże płaszczyzny pancerza musiały być niezłą ślizgawką Roku dokładnie nie jestem w stanie podać, prawdopodobnie ok.1984r( wtedy ruszyła produkcja M1 IP) , udało mi się t
  2. Orientuje się ktoś kiedy Hobby 2000 konkretnie planuje nowe edycje F-111?
  3. Nadal też zarobki (przeciętne, nie mylić z tzw. średnią) niespecjalnie wysokie. Z drugiej strony mając do wyboru świetny zestaw chyba warto się pokusić. Oj ciężkie jest życie modelarza-zakupoholika w ostatnich latach. Tu nowość, tam nowość. Trzeba chyba pomyśleć o specjalnej linii kredytowej albo....grupie wsparcia
  4. Jeden w Plastmodelu a drugi w KS -Model.
  5. Możesz kupić F-4EJ, są jeszcze dostępne w sprzedaży. W przypadku Hasegawy to tylko kwestia kalkomanii, bo sam zestaw jest identyczny z F-4E. Uzbrojenie i tak musisz dokupić i oczywiście kalki. Może będą wznawiali stare zestawy jak np. PT8 lub PT9. Niestety nowy F-4E ZM jest horrendalnie drogi, przynajmniej w Martoli.
  6. Hasegawa jednak wznowiła P-40N i taka parka niedawno wylądowała u mnie. A już myślałem że mój stary i nie merytorycznie wykonany Kittyhawk Eduard/Mauve nie doczeka się towarzystwa
  7. Krzysiek, jesteś posłańcem dobrych wieści. Cały czas się zastanawiałem czy kupować Challego w wersji "jarmarcznej wozibudy" do ewentualnej przeróbki. Może też wypuszczą Warriora bez "płota" we wczesnej wersji. Nie żebym narzekał, bo model Menga jest fajny, ale tam sporo grzebania, a cała sylwetka ginie za tymi osłonami.
  8. Nie ma sprawy. Jeszcze krótko o braku imitacji powierzchni antypoślizgowej. Być może Takom postąpił tak bo Megatron ma kadłub i strop wieży pokryty siatką maskującą ( nie znam jej dokładnej nazwy) mającą zmniejszać sygnaturę cieplną. Może faktycznie jak wspominał Paweł Czarnocki będą też inne wersje Challengera z Takoma, na ramkach widać bowiem beczki na paliwo których ta wersja Challengera nie wozi. Przynajmniej nie udało mi się znaleźć takiego zdjęcia. Ogólnie jako zestaw wygląda bardzo dobrze, ale jako oryginał nie podoba mi się z racji zniekształcenia sylwetki przez dodatkowe wyposażenie.
  9. Bazylms dzięki za zdjęcia zestawu. Nie przesadzałbym z tą krytyką odnośnie śladów łączenia form. O ile nie powoduje to asymetrii części da się je pousuwać. Lufa też spokojnie do opanowania, tym bardziej że oryginał jest prawie na całej długości pokryty izolacją termiczną (oprócz inżektora). Podoba mi się sposób odtworzenia gumowej osłony oporopowrotnika na lufie. Widzę że jest teraz tendencja wśród wielu producentów do szatkowania wanny na części. Rozumiem że jest to związane z możliwością lepszego odwzorowania poszczególnych detali na bocznych ścianach wanny itp Jeśli spasowanie jest dobre to
  10. Czy mógłbyś zamieścić zdjęcia ramek z elementami zawieszenia, wanny oraz w miarę możliwości fotkę wieży w widoku z przodu (chodzi mi o przekrój poprzeczny)?. Zastanawiam się nad kupnem tego zestawu do modyfikacji na wczesną wersję z krótkimi fartuchami z blachy. W tym zestawie są co prawda koła nośne nowego typu, ale to akurat nie kłopot.
  11. Także lepiej nie smędzić w czasie lotu pilotowi bo użyje sekretnego przysku?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.