Skocz do zawartości

Trojan

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    782
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Trojan w dniu 21 Grudnia 2020

Użytkownicy przyznają Trojan punkty reputacji!

Reputacja

326 Excellent

1 obserwujący

Informacje

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zapomniałem dodać, że tym postem, żegnam się z Modelwork. Wybaczcie ale to nie jest forum dla modelarzy samochodowych. Dziękuję i pozdrawiam. Trojan
  2. Trojan

    Xanavi Nismo Gtr 34

    Funkcja Ctrl+V Ci się zacięła
  3. Dzięki Następna włoszczyzna - Lamborghini Aventador. Ale czekam jeszcze na części.
  4. Zapraszam do Galerii ukończonego modelu. Ilość waloryzacji jest bardzo duża, więc postaram się wymienić te główne. - elementy i podzespoły silnika druk 3D - projekt i druk - osprzęt silnika, kable złączki - druk 3D + zestawy różnych firm, kable Tamiya, Top Studio - blaszki w/g własnego projektu, trawienie EAOS - fotele: plik modelu 3D kupiony w necie. Poprawki i dopasowanie w kompie przez znajomego. Druk próbny 3D metodą SLA. Po dopasowaniu wykonanie kopii z żywicy. pasy - tasiemka z pasmanterii, blaszki własne. Naszywki na pasy - kalki na zamówienie. - dorobienie dywaników tylnej kanapy - dorobienie dywanika tunelu głównego - karoseria: wygładzenie błotników, nowe siatki w/g własnego projektu, likwidacja rynienek dachowych. - dorobienie stacyjki i kluczyka - tarcze hamulcowe: blaszki własne, osprzęt i przewody własne. - wymiana środka kierownicy na blaszkę własnego projektu - wycieraczki: własne blaszki - szablony do napisów Porsche na zamówienie - zapinki maski żywica Decalcas Wykończenie: Podkład - Mr Surfacer 1200 Lakier bazowy Glasurit, kod: MG448.50 mieszany na zamówienie. Pasy na karoserii: Xtreme metal AK - AK473 Copper Lakier bezbarwny APP 2K W razie pytań i wątpliwości służę pomocą Pełny warsztat znajdziecie TU
  5. Szlifuję delikatnie papierem lub gąbką 3000-4000 na mokro. To taka kosmetyka Kładę dwie. Pierwsza nieco grubsza i równa. Ważne by nie pozalewać linii podziału. Po ok 10-15 minut warstwa tzw mokra. Dodaję więcej rozcieńczalnika ale warstwa jest cieńsza. Czasem po ok 20 minutach psiknę cieniutką warstwę samego rozcieńczalnika tam gdzie zrobiła się "skórka pomarańczowa". Tak czy siak skórki nie da się uniknąć bez grubego zalewania lakierem. Potem cierpliwe i ostrożne szlifowanie i polerowanie. Papiery lub gąbki 4000 wzwyż. Wstępne polerowanie pastą Tempo. Potem już pasty Tamiya i mleczka polerskie do detailingu. Dzięki wielkie
  6. Już poprawione A w międzyczasie dojechały ostatnie części. Także końcowy montaż i gotowe!
  7. Karoseria gotowa. Było strasznie pod górę ale udało się wyprowadzić budę na ludzi. https://youtu.be/b_OBcDvBzu8
  8. Likwidowanie "skórki pomarańczowej" na lakierze bezbarwnym. Wyszła za gruba. Widocznie lakier był ciut za gęsty. Teraz praca z materiałami ściernymi od 2000-6000. Jednak popełniłem błąd i w kilku miejscach użyłem papieru 1000. Po polerce wyszły zarysowania Serio - papier 1000 zostawia ślady i rysy. Obecnie, po kilku wieczorach jestem na etapie polerki Tamiya Fine. Plus korekty papierami od 4000. Bolą mnie już palce od polerowania choć wspomagam się Dremelem i gąbkami. Następnie w planach Tamiya Finish, mleczka polerskie od kumpla z detailingu, wosk... i można budować dalej.
  9. Z tą ceną to nie tak do końca kolorowo. Model wymaga wielu dodatków, waloryzacji, dodatkowych elementów wyposażenia, których Tamka nie dała. Dorabiałem blaszki, druk 3D, masę kabli, śrubek itd. Bez tych dodatków i w tej skali model wyglądałby po prostu biednie. Generalnie Porszak puścił mnie prawie w torbami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.