Jump to content

Varjubacsi

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeśli nie jest to bardzo pilne i na podstawie zdjęć, które zamierzam rozstawić, pasuje Ci, będę mógł wylać dwa takie silniki z żywicy.
  2. Statek pierwotnie miał silniki GAM-34BS. Są to faktycznie zmodyfikowane silniki lotnicze, więc bazą wyjściową był silnik IL-2. Obraz oparty jest na obrazie przedstawiającym dwa oryginalne silniki i zdjęcia nurkowe.
  3. Pomyślałem, że jeśli masz już żebrowanie, dołącz silnik! (Z powodu tych głupich myśli moje modele będą miały „neverending story”. Silniki również się przygotowują, choć trochę wolniej, niż bym chciał.
  4. Żebra rufy i pierwsza wodoszczelna ściana zostały ukończone.
  5. M.A.V - Dziękuję, przybyłem, udało mi się pobrać. Nie znałem polskiego materiału, chociaż dość często przeszukiwałem Internet.
  6. Trochę postępu w łodzi. W sterówce znajdowała się taca, zgodnie z rysunkiem była w niej skrzynka z narzędziami, zrobiono to. Materiałem jest płyta drukarska, zagruntowana i pomalowana. Teraz jestem tutaj. Zdjęcie pokazuje, że wykonane są również żebra przedziału silnikowego, ponieważ planuję również wykonanie silników.
  7. M.A.V - Alternatywnie spróbuj www.mammutmail.com, tam możesz wysłać do 40 Mb.
  8. M.A.V. - Niezależnie od tego, jakim językiem się interesuję, jestem wystarczająco dorosły, aby w tym czasie uczyć się rosyjskiego w szkole. 🙂
  9. Dzięki. Zebrałem sporo zdjęć i rysunków, ale interesuje mnie cała dokumentacja. Jeśli wiesz, napisz do mnie na varjasiandras@gmail.com.
  10. Moim starym wielkim faworytem jest łódź torpedowa G-5 zaprojektowana przez biuro Tupolewa. Na szczęście Merit wypuścił go, nie musiałem go budować we własnej wersji. Niestety, tak piękne, jak na zewnątrz, puste wnętrze rozczarowuje! Duże luki, dużo okien i nic w środku! Na szczęście podczas przeglądania Google udało mi się zebrać tyle informacji, ile odważyłem się wyciąć dla niego kompilację. Części zostały narysowane za pomocą oprogramowania Archicad i wycięte przez studio laserowe. Żebra włókien Evergreen zostały umieszczone na widocznej dolnej płycie i na bocznej ścianie. Stanowisko sternika w budowie. To samo z Gunze 1500 Black Primer. Ponieważ zdjęcia były najprawdopodobniej oparte na zdjęciach AMT-7, użyłem takiej farby od Mr.Paint. „Deska rozdzielcza” sternika. W mojej obecnej pracy włożyłem do kieszeni DsHK kilka kieszeni TaNK Model DsHK.
  11. Jeszcze kilka zdjęć: https://www.thefilmcompass.com/special-builds
  12. Świetna robota! Zwłaszcza, że ten Cougar nie jest Cougar !! Pojazd ten został wykonany w Budapeszcie na prośbę ekipy filmowej w warsztacie Szalai Dakar Team !! https://videa.hu/videok/origo/jarmuvek/igy-keszultek-a-die-hard-origo-video-autos-olvasnivalo-OLbTy1jJcQndGfdB
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.