Jump to content

KARPIU

Members
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    Ożarów Maz.
  • Interests
    asg, motoryzacja
  • Occupation
    uczeń
  1. Jak na pierwszy model nawet nieźle.. tylko to brudzenie.. widać,że wash został wylany po całości no i to błotko jakieś takie dziwne, ale brawo za chęci brudzenia już w pierwszym modelu, no i nawet ta "słoma" całkiem całkiem wygląda.
  2. Postępy postępami. Powoli brnę do przodu, niestety czasu brak... Co do owiewki. Zeszlifowałem szef i polerowałem ale niestety marny tego efekt: Polerowałem pastą do polerowania plastiku i efekt jest mizerny.. może ktoś polecić jakiś dobry specyfik? Co do przyciemniania, rozmyślałem nad tym ale wpierw muszę poćwiczyć na jakiejś owiewce jaki będzie tego efekt. tak wsyztkie maszyny kupione przez Polskę mają lekko ją przyciemnioną. Nie wiem do czego pijesz kolego, ale jak ktoś zauważył twój komentarz jest niewłaściwy i nic nie wnosi poza żenadą. Bo Pan byłeś, jesteś i będziesz policjantem tyle w temacie jak coś zamiast spamować powiedz mi to w szkole. pozdro poćwicz sklejanie niemieckiego szmelcu
  3. Model ma kilka wad i trzeba sporo w nim poprawić, niektóre spasowanie woła o pomstwę do nieba ;/ ale szpachla, opanowanie, papier ścierny i kilka nocek powinny pomóc xD
  4. Fajne brudzenie od spodu. jak zrobiłeś? A tak poza tym popraw jakość zdjęć bo mało widać. Nawet fajny
  5. Witam po dłuższej nieobecności.... cóż życie sprawia,ze mało mam czasu na klejenie a dodatkowo robie abramsa wiec czasu na F-16 mam bardzo mało ;p Ale do rzeczy. Kabina sklejona i pomalowana. Wiem,że może odbiegać od rzeczywistości ale ja raczej pancerniak jestem i większej wagi do kokpitu nigdy nie przykładałem a model i tak bedzie miał zamkniety kokpit. Dodatkowo Kinetic jakoś za bardzo nie popisał się jakością kokpitu cóż... Płat posklejany jako tako, gdzieniegdzie już szpachla położona. Niektóre elementy niestety nie psują i trza szlifować, szpachlować, poprawiać i dostawiać eh... Mam nadzieje,że w 2010 roku wezmę się już w pełnych obrotach za f-a. Aktualnie próbuje coś z fotelami zrobić, miśka dodać i pasy. Ma ktoś fotki takowych foteli, bo nie mam pojęcia jak pasy zrobić i jak je ułożyć. I prostuje: odcień czarnego na kokpicie nie jest w rzeczywistości ąz tak intensywnie czarny;p Mój aparat przekłamuje, bo nie mam dobrego oświetlenia. A oto moja lakiernia
  6. Fiksatywa chyba może wejść za bardzo w związek z farbami (akryl szczególnie, olej trochę mniej) to zależy jakimi malujesz modele. I chyba środek ten lekko zmienia barwy.... Najlepiej trzymać modele w za szybą i raczej nie nasłonecznionym non-stop miejscu. Zwykły lakier matowy np valllejlo za 8 zł też chroni bardziej i farbę i lakier przed wyniszczeniem.
  7. Całkiem fajny tylko te siedziska wydają się za czyste i świeże w porównaniu z resztą. Czy na filmie też był taki ciemny odcień kamo????
  8. Samolot jest piękny ale będziesz miał sporo pracy przy nim. Sam popełniłem ten model i mam niemiłe wspomnienia co do spasowania i jakości części. A te kalki to masakra wy wykonaniu Italerki... życzę powodzenia i zasiadam na widowni.
  9. Rozcieńczaj na oko by farba miała konsystencje mleka, jeżeli przesadzisz to nie da się malować. Zależy czy już zaschła. Jak tak to tylko zmywacz do farby i od nowa malowanie. Staraj się malować jak najmniejszymi ruchami pędzla i nie staraj się pokryć danej pow od razu. lepiej nałożyć 2/3 cienkie warstwy niż jedną grubą.
  10. Podstawowe pytanie: jakimi farbami malujesz akryl/olej i podaj firmę prawdopodobnie: nie odtłuściłeś modelu stąd smugi żle wymieszana farba - jak akryle patcry wystarczy trochę wody z kranu, jak inne firmy to spirytusik styknie
  11. Dbać dbałem po malowaniu zawsze starannie wyczyszczony na błysk i popsikałem rozpuszczalnikiem itp. pytać się pytałem bo na stronkach sklepów modelarskich jako dysza był pokazany cały kapturek wiec się zgubiłem... Moczony już był przez 24h i to nie pomogło.. dobra dzięki jeszcze się pomęczę w Cześka Hydraulika
  12. Czy to jest dysza czy coś innego z aero i czy można gdzieś sam ten element zakupić bo się u mnie zatkało na amen w pacierzu.....
  13. GrzechuG wielkie dzięki Trochę drgnęło na warsztacie. Wczoraj znalazłem czas by pomajsterkować przy kokpicie. Na początku oczyszczenie z nadlewek Kokpit gotowy do malowania: Niestety spasowanie niektórych cześci jest okropne cóż nie ma jak szpachla... W tym wypadku zaszpachlowac te łączenia z boku czy zostawić jak jest? A teraz pytania merytroryczne: Hud ta zaznaczona część jest w końcu przezroczysta czy przezroczysto-zielonkawa a jeśli tak to jak taki efekt osiągnąć. Pytanie drugie czy na fotelach w naszych f-ach leży taki "misiek" jak na załączonym zdjęciu
  14. Tamka to koszt 160 zeta Kinetic w Polsce kosztuje tyle samo ale jak wspominał Frosty do Tamki trzeba sporo rzeczy dokupić. Kinteic daje już na starcie wszystko. Rzeczą dyskusyjna są załączone klaki jak dla mnie kolory są zbyt ostre. Tamka za to robi cudownie detale i odlewy. Sam popełniłem F-16C Block 50 tamiya, Kinetic w stosunku do tego modelu odstaje i to widocznie, ale szczerze po porównaniu dokładnym wprasek obu modeli nie ma jakiejś strasznej załamki. A i Tamiya np dodaje 2 rodzaje oszklenia i inny zestaw uzbrojenia no i najważniejsze ma szeroki wlot powietrza... wiec bez Wolfpack'a nie zrobisz "jaszczębia"
  15. Witam Model jeszcze malowany pędzlem zanim przesiadłem się na aerograf. Zrobiony bez żadnych dodatków malowany pactrami.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.