Jump to content

orzech

Members
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    Warszawa
  1. Tylne światła - zrezygnowałem z malowania na rzecz samoprzylepnej foli. Myślę że takie rozwiązanie jest lepsze. Niestety odlew świateł nie jest idealny. Jeszcze będę musiał poprawić światła i zrobić na nich linię podziału, czyli przedłużenie tej z klapy. Felgi dostały kolor (jeszcze nie skończone) I taka przymiarka na sucho z budą
  2. Karoseria już po polerowaniu. Widać jeszcze trochę pasty i linie i wgłębienia nie zapuszczone farbą ale taki jest wstępny efekt... panorama mojego osiedla (bloki w oddaleniu ok 500 metrów)
  3. Skończyłem podwozie. Trochę porzeźbiłem z zawieszeniem aby je obniżyć. Starałem się jednak aby jak najmniej było widoczne to że co kolowiek było z nim robione. Podwozie było bardzo "czyste" więc postanowiłem je trochę zwaloryzować. Nie robiłem tego wcześniej więc nie wiem czy nie mało/dużo przetarć. Choć starałem się za bardzo go nie "przetrzeć". Tak to wyszło:
  4. Prace nad deską zakończone. Tak przebiegały prace: 1. Deska RHD 2. Cięcie 3. Składanie, wypełnianie polistyrenem ubytków a następnie szpachlowanie 4. Deska LHD Poprawiłem też fotele i zgodnie z sugestiami zerwałem z nich ten "materiał", przeszlifowałem, zrobiłem nowe zagłówki tak jak są w 1:1 (także na tylnią kanapę bo tego brakowało w zestawie). We wnętrzu 2 odcienie szarości. Smutno ale takie w końcu były produkowane auta w pierwszej połowie lat 90-tych. Wnętrze nie jest jeszcze całkowicie ukończone: I dorobiłem metalową końcówkę wyde
  5. Super. Ja prawie nie zauważyłem żadnych wad. Co za staranność wykonania.
  6. Od czego jest szpachla, polistyren i pilnik:) Wszystko da się spiłować lub dosztukować
  7. Fotele idą jednak do poprawy i zrywam z nich ten cały "materiał". Z deską już zacząłem walkę i wybrałem rozwiązanie podpowiedziane przez Krzychu126. Przeróbka deski to chyba jedna z najtrudniejszych przeróbek w tym projekcie.
  8. Budę narazie zostawiłem, bezbarwny się utwardza, a ja przeniosłem się do wnętrza. Przerobiłem nieco fotele, miałem pewną wizję na nie i tak wyszło... Porównanie seryjnego fotela z przerobionym... I teraz jedna z cięższych przeróbek wnętrza, czyli dostosowanie deski do "naszych" dróg i przeróbka z prawostronnej na lewostronną. Mam pewną myśl jak się do tego zabrać ale wolał bym jeszcze poznać rady co to miejsc pocięcia deski aby potem było jak najmniej rzeźby.
  9. A tak z ciekawości zapytam, po co się w ogóle usuwa ten plastikowy chrom? Czy gdyby się go tylko delikatnie zmatowiło, prysnęło podkładem a potem bazą to by się to wszystko nie trzymało fabrycznego chromu?
  10. Jeszcze tylko się upewnię, Kret w granulkach nie w żelu? Ile mniej więcej czasu trzymać element w tym roztworze (zapewne dotąd aż zejdzie chrom, ale ile to może potrwać) ?
  11. Dzięki za radę. Tak też zrobię i nie będę ruszał bazy a dopiero clear wyszlifuje i przepoleruje. Kupiłem też felgi. Wiem że nie są to typowo jdm'owe felgi, ale skoro ma być replika auta to nie może być innych. Są to OZ Polaris czyli dokładnie takie jak mam w 1:1. Są też szersze niż te z zestawu Hasegawy, przy czym mają 5 śrub a nie 4 jak to jest w hondach - więc trzeba będzie się tym zająć. I teraz pytanie, w jakich proporcjach wymieszać kreta z wodą żeby poradził sobie z usunięciem z nich chromu nie psując plastiku?
  12. Pryśnij podkładem tą skrzynie to będzie lepiej widać, co jeszcze jest do poprawki.
  13. Myślę że nie. Zarówno podkład jak i baza są tej samej firmy (motip), i na niebieskiej bazie nie było takiego efektu. Pokażę jak to wygląda w zbliżeniu, na skórka jest naprawdę bardzo mała i nie wiem czy jest w ogóle sens to szlifować...
  14. Czarny to nie jest metalic. Czyli rozumiem że mam go tylko przeszlifować np papierem 2500 na mokro, ale nie polerować i nie kłaść potem kolejnej warstwy bazy?
  15. Czy czarną bazę można potraktować papierem wodnym lub/i pastą polerską przed nałożeniem clearu? W jaki sposób to najlepiej zrobić? Wydaje mi się że powstała minimalna pomarańczowa skórka. Czy po przeszlifowaniu/polerowaniu trzeba malować na to kolejną warstwę bazy czy nie i wystarczy potem tylko bezbarwny?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.