Jump to content

qantas

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    Szczecin
  • Interests
    Fotografia, Geografia, Zoologia
  1. Dobra znalazlem haribo, tez fajny A jak postepy z germanwings?
  2. Swietny model Bardzo mi sie podoba! Zdjecia troche slabe (jakas dziwna kompresja i wyglada jakby byl poszarpany) ale na tych ostatnich juz fajnie widac. Masz jakies inne 144ki?
  3. No ta czerwona farba najgorzej. Wydaje sie ze troche niedokladnie zmaskowany. Ja zauwazylem, ze czerwona farba Rewella maluje sie duzo gorzej niz innymi kolorami. Szary ani bialy ani srebrny nie zostawiaja takich sladow pedzla. Moze trzeba byloby ja rozcienczyc. Tutaj przyklad jak na ogonie widac smugi czerwonej: viewtopic.php?f=64&t=27757 A jezeli chodzi o zdjecia to dawaj wiecej zdjec tego Tupolewa bo jestem go ciekaw!
  4. qantas

    moje 144-ki

    Super! To tez moj temat Bardzo fajne modele. Fajnie jakbys zrobil jeszcze zdjecie porownawcze niektorych z tych samolotow kolo siebie. Mi sie najbardziej podobaja takie najbardziej typowe. Z Twojej kolekcji na swojej polce najchetniej widzialbym tego DHL'a i brytyjskiego Conocrde'a
  5. Tu musze pochwalic producenta, bo zadbal i o to. Od srodka w modelu byly wglebienia, czyli tak jakby okna nie do konca "przedziurawione" w miejscu kazdego mozliwego okna w boingu 747. Wystarczylo wiertarka wywiercic dziurke a potem skalpelem poszerzyc (wydrapac ta ciensza warstwe plastiku). Tak wiec nawet nie za bardzo trzeba sie bylo mrtwic o wielkosc okien. Wystarczyla ostroznosc przy operowaniu narzedziami i efekt jest zadawalajacy. W sumie troche za pozno zorientowalem sie ze do jeszcze gladszego wyszlifowania okienek w srodku idealne jest wiertlo dentystyczne. Koszt okolo 2-4 zł a dzial
  6. Hej Dzieki za opinie Orginalnie to model Revell'a - Lufthansa Z oryginalnych kalek zastosowalem drzwi i kilka niewidocznych drobiazgow na brzuchu. Kalki Qantasa dorobilem w Fotoszopie. Wlasciwie to dorobic trzeba bylo napisy Qantasa (Qantas, spirit of australia, longreach), kangury na ogon i silniki, male logo Ceneral Electric na silniki, flage Australii, logo Boeinga, nazwe samolotu (kolo kabiny pilotow), i numer samolotu. Najwiecej pracy bylo z dostosowaniem idealnej wielkosci, ale fajna zabawa. Potem wydrukowalem to na takiej kalce A4 ktora mozna kupic na allegro. Fajna jest
  7. Aha, i propo porownan ponizej kilka zdjec porownujacych 747 z: Boeingiem 737 Airbusem a320 Antonowem an-2 Volvo 740 kombi ;) I jeszcze 737
  8. Witam, ponizej kilka fotek ukonczonego wlasnie Boeinga. Traktuje to tylko jako zabawe tak wiec nie jest on rewelacyjny. Ale do porownan sie nadaje. Mankamenty najwieksze to: pociagniecia pedzla na ogonie, kiepsko wymaskowane skrzydla i kabina pilotow, slaba szpachla przy skrzydlach.
  9. Hej OK, dzieki tak zrobie. Te zwykle farby co to sie w Castoramie kupuje sa chyba na bazie jakichs rozpuszczalnikow, nie zniszcza plastiku Revellowskiego? Nie. Fotomontarz. Zrobilem dwa zdjecia: jedno trzymajac za ogon a drugie za dziob. Potem wrzucilem jedno i drugie do fotoszopa, nalozylem ten z reka na ogonie na wierzch i wymazalem ogon z reka
  10. Witam i pozdrawiam wszystkich. Ponizej prezentuje moje 3 pierwsze modele. W planach mam jeszcze jeden moze dwa i na tym prawdopodobnie koniec. Interesuje sie nieco lotnictwem cywilnym, a sklejenie modeli wyszlo w sumie przypadkiem. Modele 737 i a320 kupilem po to zeby porownac szczegoly "anatomiczne" Boeinga i Airbusa. Nie jest to szczegolnie dokladna robota, zwlaszcza schrzanilem okna w kabinach pilotow. Ale moge juz porownywac wielkosci i szczegoly i o to mi chodzilo. Jezeli chodzi o Antonowa to znalazlem niedrogi model w sieci, i postanowilem skleic g
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.