Jump to content

TerraIncognita

Members
  • Content Count

    196
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Moim zdaniem zajeb.....e t pomalowałeś. Mistrzu ucz mnie. Ty chyba nie masz samokrytyki.
  2. Sprzedaje jak poniżej: Farby (pakiet) Całość 120zł + przesyłka 14 zł paczka priorytet SPRZEDANE Tamiya XF-7 90% XF-73 (dwie sztuki) 10 + 30 % XF-80 (trzy sztuki) 60+60+30% XF-75 10% X-35 50% X-8 20% XF-59 20% XF-11 10% XF-1 10% X-19 30% XF-61 50% XF-5 40% XF-9 20% Gunze GX100 50% H-26 30% H-50 50% H-11 ( trzy sztuki) po 100% H-25 100% H-46 100% H-61 30% H-329 30% H-92 30% Mr Metal 212 30% 213 30% 217 10% 218 10% Washe, filtry (pakiet) 70zł + 14 paczka priorytet SPRZEDANE Brown Wash 75% Fuel Stains 80% Dark Brown 40% Light Rust 90% Slime Light Grime 50% Engine Oil 80% Slime Dark Grime 80% Naval Salt 90% Streaking Panzer Grey 90 Fresh Mud 90% Heavy Chipping 100% Pigmenty ze zdjęcia, po około 80% każdy. BMD-1 Panda 1/35 model nie ruszany za wyjątkiem niewielkiej próby podszlifowania kratki wlotowej na spodzie kadłuba - 50 zl SPRZEDANE + 14 paczka priorytet Me-109 D AMG 1/48 model nówka nie śmigana - 60 zł SPRZEDANE + 14 paczka priorytet Aerograf Mecafer AG-4 + wąż zasilający ( wszystko nówka) razem 180 zł + 14 paczka priorytet W razie zainteresowania proszę o pw.
  3. Kto woziłby drabinę na czołgu? Po co? A ten łańcuch to chyba od kotwicy z jakiegoś pancernika wzięli. Czy miałeś kiedy styczność z grubym łańcuchem? i czy masz pojęcie ile to waży?
  4. Dlaczego Andersen usunął moje poprzednie posty To ograniczanie swobody. Oj, schodzi to forum na psy, schodzi coraz bardziej.
  5. Model piękny, ale lądowanie w pobliżu słupów musiało być cholernie niebezpieczne:)
  6. A może tu jest właśnie problem, być może zbyt luźno (nie do końca) pozsuwałeś ze sobą poszczególne odcinki? Albo w drugą stronę - za luźno. Popatrz jeszcze raz na to.
  7. Wydaje mi się, że dałeś o jedno ogniwo za dużo, prawa strona pod ostatnim kołem jezdnym. Dodatkowo po lewej na kole napinającym gąski Ci się rozjechały. A fe, brzydaku:)
  8. Nie wiem, zapytaj mamy. Nie skreślaj się tak od razu, co prawda kolor podobny, ale lipy nie ma:)
  9. Ok. Dla mnie nie ma problemu. Jeśli Ci się będzie chciało to prześledź moje posty. Ja raczej jak coś tam komuś negatywnego napisałem, to wynika to raczej z tego że jakiś element jest kretyńsko zamontowany, albo odbiega od prawdy historycznej. W tym konkretnym Tygrysie mi na przykład, nie podobają się niechlujnie przycięte rury od Feiflów, czy też unoszące się liny holownicze. Ale cóż skoro autorowi to nie przeszkadza, to co ja mogę. Co do brudzenia na polskich forach utarło się że jeśli model nie jest wykonany tak jak pisze w gazetach MIGA czy tez innych pismach o wykonywaniu brudzenia to zawsze jest źle. Wszyscy traktują te pisemka jako pewnik i jedyna prawdę objawioną. A tak nie jest. Dla przykładu dwa auta z salonu po przejechaniu tej samej drogi i takim samym dystansie, będą brudne, ale każde inaczej. Jest różnorodność. Osobiście teraz z powodu pracy, na sklejanie mam bardzo niewiele czasu. Dlatego tez nie zamieszczam warsztatów ani zdjęć. Kiedyś to robiłem, ale właśnie takie jechanie spowodowało że już mi się nawet nie chce tego robić. Nie ma sensu. I tak napiszą Ci że jest źle. Efekt jest taki że na tym forum mało jest modelarzy, a dużo dopie.....czy. Nie zrozum mnie źle proszę, pozdrawiam.
  10. Pasowałoby. Wtedy można by ocenić Twój kunszt. I na tej podstawie subiektywnie każdy by odczuł ,czy jesteś lepszy w modelarstwie od Bartasa czy też nie. Bo dużo tu jest takich co komentują czyjeś modele, odżegnują od czci, a sami nie robią ich wcale, lub też zazwyczaj słabiej. Komentarz opieprzający, napisany komuś zawsze podnosi własne morale i utwierdza w przekonaniu, że ja jestem lepszy. Także pokaż, pokaż niech wszyscy ocenia twoje sensowne obicia i perfekcyjne kurzenie.
  11. Stary Bornie, jest propozycja nie do odrzucenia. Teraz Ty pokaż swój model, reszta po komentuje. Dawaj nie wstydź się!!! Jak będzie dobrze, to rzecz jasna przyznamy wspólnie i w porozumieniu zaszczytne odznaczenie dla Ciebie. Ej jaki ćmok usunął mi ponad 20 postów? Nabiłem je specjalnie aby móc coś opchnąć a tu d..a. Króca bomba pełna poracha na tym forum. Andersen mnie nie lubi?
  12. Szczególnie to się nie zajmują, raczej jak zwykle, raz naliczą cło a częściej nie. Jak Ci na czymś bardzo zależy to najwyżej zapłacisz i po krzyku. Don't stress bro.
  13. O zaintrygowałeś mnie tym. Wcześniej nie zwróciłem na to uwagi. Faktycznie pagodę na przednim maszcie zaczęto budować w 1924. Co za tym idzie zdjęcie musi być zrobione później. Samolotem i obecnością radaru bym się bardzo nie przejmował, ponieważ: pierwotnie katapulta była na wieży numer dwa, potem zdemontowali i dali na numer trzy. W końcu przerobili go tak że podobno mógł przewozić do 13 samolotów. Ale nie wiem gdzie były zmagazynowane. Jak widać eksperymentów i przeróbek było dużo. Radar najpierw dali 2-metrowy, potem go zdjęli i pływał bez. Potem był 10 metrowy, tez go zdemontowali, w końcu 1943 wylądował tam na stałe. Generalnie Japończycy byli bardzo nieufni co do techniki radarowej, nie mogli się przekonać do niej. Z tego tez powodu ich flota podwodna ponosiła takie straty. Co do miejsca mam pewność, że to Pescadory, przeszukałem różne kanały, kotwicowiska, od Truk do Wysp Browna. Ma-Kong pasuje najbardziej. Fuso był tam też : 5 kwietnia 1926 oraz 15 kwietnia 1928 oraz 7 sierpnia 1936. Możliwe że potem też wpływał, ale nie znalazłem na ten temat wiadomości. Potem raczej był bazowany w Hashirajima, o ile nie był na przeróbkach w Kure. Ostatecznie mógłym polemizować co do tego jeszcze miejsca: http://www.tageo.com/index-e-ja-v-45-d-m339507.htm Najlepiej niech autor sam sobie wybierze. Pozdrawiam
  14. Zdjęcie jest jak najbardziej autentyczne. Jest zrobione 27 lutego 1918 roku. IJN Fuso zawija na nim do bazy Mako (obecnie Ma-Kung) na Pescadorach, nieopodal Taiwanu. Gdzieś za nim płynie Yamashiro. To nie jest rzeka, a cieśnina miedzy wulkanicznymi wysepkami. Widział ktoś z was naturalna rzekę po której mógłby płynąć pancernik? Nie szukałem dokładnie miejsca na mapie bo mi się nie chce:), zresztą przez 100 lat mogło się dużo zmienić. Ale macie trop dla wnikliwych. Jednak poszukałem:) https://www.google.pl/maps/place/Peskadory,+Tajwan/@23.6220311,119.6031842,798m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x346c51373ec4c45d:0xb8e82c8665cfb023!8m2!3d23.5711899!4d119.5793157
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.