Jump to content

Bartosz Ciesielski

Members
  • Content Count

    380
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Bartosz Ciesielski

  1. Podoba mi sie twoje podejście szacun co będę mógł to poprawie
  2. Musisz pamiętać ze zdiecia bardzo często pokazuja to czego nie widać gołym okiem. A modelami zajmuje sie już bardzo długo generalnie robię pancterkę w 1:35. Po za tym to mniej model a bardziej klik klak. I wydaje mi sie ze producent nie za bardzo myślał ze ktoś będzie malował
  3. Chodzi tobie o deskę rozdzielcza czy o inny element generalnie deskę to z 5 razy juz gradowałem i nadal jest tragiczna
  4. Samochodowy nadal się uczę a dla czego pytasz
  5. Wnętrze zostało przerobione po przejrzeniu iluś nas tu fotografii usunąłem z tyłu boczki z klamkami zrobiłem gładkie dorobiłem też na środku tunel w którym montuje się wszystkie dodatkowe sprzęty policyjne, dołożyłem do strzelby karabin szturmowy
  6. Jakis czas temu nabyłem drogą kupna model Chevroleta Impali w wersji policyjnej. Producentem zestawu jest Revell. Nie będę wrzucać miliona fotek z warsztatu bo sam model nie ma za wiele elementów. Na początek mały in box No i największa porażka z całego zestawu światła uprzywilejowania W związku z tragicznym wyglądem belki przejrzałem Internet w wzdłuż i wszerz i znalazłem ten model Impali wersji ,, Slick Top" czyli gładki dach w malowaniu NYPD. Dzieki koledze który mieszka w stanach udało mi sie nabyc odpowiednie kalkomanie . Bo zestawowe to tez wesoła twórczość Pierwszą rzecz jaka zrobiłem to strzelba gładkolufowa Mosberg Następne było wnętrze ale zdiecia będą później zabrałem sie też za karasoerię najpierw usunąłem dziury pod pseudo koguta potem pomalowałem całość na biało i okleiłem kalkomaniam I fotografia że taki samochód jeździ w NYPD
  7. Ostatnio na jednej z grup znaleziono fotografię Adlera w 1945 roku jadącego
  8. Dzięki Mariusz ale baza jest tragiczna napewno nie dla początkujących z modelarstwem. Ile razy doprowadziło mnie to do irytacji. I dodatkowe foto z warsztatu jak wygląda deska
  9. Model który umęczałem długi czas. Producentem zestawu jest Italieri model jest w malowaniu Hiszpanskiej Guarda Civili w skali 1:35. Miał byc modelem prosto z pudełka ale wyszło jak zawsze. Poczynione przeróbki usunięcie koła zapasowego z maski do kabiny pasażeskiej, dorobienie ławek w tylnej części kabiny, fotele w kabinie dostały uchwyty, koła z żywicy. Plus masa innej drobnicy
  10. Jedna ciekawa rzecz saper błyszczy się tylko na fotkach tym bardziej że są na nim 2 warstwy matu
  11. Kartony po browarku takie dostałem, a kiepów i puszek nie ma bo Anioł ogarną poranny bałagan i zainteresował się walizką . A co do gołębia to się nad tym zastanawiałem
  12. potrkur taśmę kupiłem w Martoli razem z koszami na śmieci
  13. dzięki nie chciałem żeby był z byt wielki syf a co do nazwy lokalnej drużyny nie chciałem żeby ktoś poczuł się urażony
  14. O to kolejna moja praca nazwałem ją ,, ......nawet z narażeniem życia " jest to fragment ślubowania funkcjonariuszy policji. Moja mała diorama przedstawia sapera policjant i robota w trakcie rozpoznawania ładunku wybuchowego ( rura bomby) na jednym z miejskich podwórek . Parę słów o tym co wykorzystane , figura i robot Meng, kubły na śmieci Balaton Model, worki z śmieciami inwencja własna, kartony dostałem od kogoś, trylinka odlew gipsowy, trzepak stara ramka od modelu, mur styrodur . Miłego oglądania
  15. Podoba mi się fajny ogórek ja robiłem w 1:35 Rosyjskiej WAI
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.